بازار شب عید را با توزیع اقلام اساسی در فروشگاه های اینترنتی کنترل کردیم/جلوگیری از نوسانات جدی قیمت

این کولبر گفت: طی سه ماه گذشته تغییری در مدیریت بازار استان قزوین نسبت به دوره های قبل ایجاد شده است و این ایجاد یک زنجیره عرضه موازی، شفاف و گسترده برای کنترل بازار بوده است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای اولین بار در روستا و حتی کشور اقلام اساسی مردم از جمله برنج، روغن، گوشت، مرغ، شکر، شکر و حتی میوه توسط فروشگاه های اینترنتی به صورت شفاف، قابل مشاهده و متعاقب عرضه می شود. با قیمت های کنترل شده، بنابراین در سه ماه اخیر تقریباً هیچ نوسانی در بازار کالا نداشته ایم.

وی گفت: برای اولین بار گوشت گرم نمازگزاران در اختیار فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای قرار گرفت که این فروشگاه ها گوشت را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشتارگاه ها تحویل و با قیمت کیلویی 140 هزار تن توزیع می کنند.

«برای اولین بار در قزوین برنج، شکر، روغن، مرغ و گوشت منجمد در فروشگاه های اینترنتی توزیع شد. متاسفانه مخالفت های عجیبی در سیستم اداری با این موضوع صورت گرفت و گفتند فروشگاه اینترنتی غیرشفاف است. گفتیم شبکه داری شفاف است؟

وی ادامه داد: این در حالی است که در فروشگاه های اینترنتی کد ملی و تراکنش وجود دارد و همه چیز مشخص است، اما برخی می گفتند ما مسئولیت توزیع را به این شکل بر عهده نمی گیریم، آیا مسئولیت توزیع کالاهای اساسی در اینترنت را قبول می کنید؟ ” من هم گفتم با مسئولیت من توزیع کنید.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری قزوین گفت: از روزی که اقلام اصلی در اینترنت توزیع شده است، با 43 هزار تخم مرغ و 31 هزار مرغ، 140 هزار تن گوشت قرمز و برنج ارزان قیمت بدون نظارت دقیق بازار شاهد نوسانات عمده ای در بازار نبوده ایم. به مردم داده شد.


کاسوین تنها استانی است که کالاهای اساسی را با همکاری فروشگاه های اینترنتی عرضه می کند

ما یکی از معدود استان‌هایی هستیم که فروشگاه‌های آنلاین ما توسط بخش خصوصی واقعی اداره می‌شوند، نه دولت. در قزوین اقلام اصلی را به صورت آنلاین از بخش خصوصی توزیع کردیم و بازار تحت تاثیر نوسانات شدید قیمت قرار گرفت.

وی گفت: ما تنها استانی هستیم که بخش خصوصی کالاهای اساسی را از طریق فروشگاه های اینترنتی توزیع می کند.

او گفت: «هر بار که به سراغ متخصصان جوان تحصیل کرده می رویم، نتایجی را می بینیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در 11 ماه گذشته حدود 5 هزار و 807 تن برنج، 3 هزار و 367 تن شکر، 9 هزار و 896 تن روغن و 255 تن گوشت منجمد در مغازه های استان توزیع شده است.


فروشندگان موظفند قیمت کالا را وارد کنند

پیله فروش در خصوص لزوم نظارت بر بازار گفت: اگر تحویل پشت نظارت نباشد فایده ای ندارد، اگر شبکه عرضه موازی، شفاف و هوشمند تشکیل شود، نظارت معنا پیدا می کند.

وی ادامه داد: ناظران ما عمدتا در تلاش هستند تا از بی عدالتی هایی که ممکن است در بازار برای مردم رخ دهد جلوگیری کنند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: مهم ترین موضوعی که ناظران به آن توجه دارند قیمت کالاها است به طوری که فروشندگان نمی توانند قیمت های متفاوتی را با توجه به خریداران مختلف بیان کنند و به مردم ظلم می شود.

وی گفت: برخی از کالاها مانند تخم مرغ یا برنج یا مرغ تنظیم شده در بازار دارای قیمت مصوب هستند که باید با همان قیمت فروخته شوند.

وی افزود: ناظران قیمت کالاهایی را که قیمت بازار دارند کنترل می کنند و برای سایر کالاها عمدتاً پیشگیری از انباشت یا انباشت کالا، فروش مجدد، تقلب و مشکلات بهداشتی را کنترل می کنند تا مردم بتوانند خرید خوبی داشته باشند و انجام ندهند. کلاه بپوش.»

پیله فروش در پایان گفت: حمایت های غیرموجه در استانداری قبل از برخی گرانفروشان استان بود که اکنون این حمایت ها برداشته شده و دستگاه های نظارتی در تلاش هستند تا با قاطعیت با فروشندگان برخورد کرده و جریمه های سنگینی را برای آنها اعمال کنند. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید