ساماندهی 200 بازرس بسیجی در بازار شب عید استان مرکزی / شناسایی 150 کسبه امین برای توزیع اقلام اساسی در اراک


ساعت: 20:40
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815879

این را مسئول بسیج سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد

فراهانی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، طرح تقویت نظارت از تولید تا توزیع اقلام اساسی در دستور کار بسیج اصناف استان و با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و سایر سازمان ها در استان ایفای نقش خواهیم کرد.» تا کنون بیش از 200 بازرس بسیج از سوی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اداره صمت برای برنامه ریزی برای تشدید نظارت حضور یافته و آماده افزایش تعداد هستند. بازرسان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف سپاه روژولا استان مرکزی امشب در حاشیه جلسه اعتماد بسیج اصناف استان مرکزی اظهار داشت: موانع تولید با قوت پیگیر این موضوع است و در راستای اجرای برنامه ها در طول سال در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: کار روی ظرفیت مردمی و ارتقای روحیه جهادی و انقلابی یکی از نیازهای مهم پیش روی چالش های امروز است و بسیج اصناف در طول سالیان با این رویکرد بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

سرهنگ فراهانی گفت: خدمت صادقانه به مردم، جهاد اقتصادی، تلاش برای رفع موانع تولید و توزیع، نظارت بر زنجیره تولید بر توزیع کالا از مهمترین اهداف بسیج اصناف است و اصناف به عنوان خط مقدم نقش بسزایی دارند. شعار سال .

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در روزهای پایانی سال گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، طرح تقویت نظارت از تولید تا توزیع اقلام اساسی در دستور کار بسیج اصناف و جهاد استانی قرار گرفته است. سازمان کشاورزی و سایر دستگاه ها نقش ایفا می کنیم که در استان مرکزی تاکنون بیش از 200 بازرس بسیج با جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اداره صمت برای تقویت نظارت دیدار کرده اند و تمایل به افزایش وجود دارد. تعداد بازرسان

مسئول بسیج سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سمینارهایی برای آموزش بازرسان جهت تقویت نظارت بر زنجیره تولید تا صدور اقلام اساسی و کارت آنها و جهادی و تمام وقت بودن برگزار شده است. “

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهم بسیج اصناف، اجرای نهضت یاری وفاداری و طرح شهید سلیمانی است که علاوه بر توزیع معیشت بین مردم آسیب دیده، خدمات مختلفی را با مشارکت خیرین و سایر دستگاه ها ارائه می کند. “.

سرهنگ فراهانی افزود: در راستای تحقق تفاهم نامه دولت با سازمان بسیج برای کنترل و نظارت بر اقلام عمده، بیش از 9 هزار ساعت خدمت رسانی توسط بسیجیان به اصناف ارائه شده است و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح تجار امین گفت: برای تامین ارکان اصلی طرح تجار امین در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت. اجرای این طرح موفق همواره خیرات و برکات زیادی برای شرایط حساس داشته است که ایفای نقش می کنند و این طرح در سطح شهرستان در حال اجراست.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان به همت اتاق اصناف و بازرگانان نمایشگاهی به وسعت ایران و یک ضیافت خدمات اساسی به مردم است.»

وی خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه نشین استان 7 گروه جهادی تخصصی تشکیل شده که در واحدهای صنفی اصلی در این گروه ها حضور دارند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید