کمبود اقلام اساسی در استان مرکزی نداریم/ 740 تن روغن، 200 تن شکر و 1500 تن برنج آماده توزیع است.


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837950

صفری با اشاره به آخرین وضعیت اقلام اصلی در استان گفت: وضعیت کالاهای اساسی در استان مرکزی مطلوب است و مشکل و کمبودی وجود ندارد و تنها مشکل توزیع مدیران است که باید به موقع اقدام کنند. شیوه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به آخرین وضعیت اقلام اصلی در استان گفت: وضعیت استان مرکزی از نظر کالاهای اساسی مطلوب است و مشکل و کمبودی وجود ندارد و تنها مشکل توزیع مدیران است که باید به موقع اقدام کنند. شیوه.

وی افزود: مازاد برنج داریم و در فروشگاه ها موجود است. در کارخانه ها هم سهمیه و هم روغن های تولیدی وجود دارد و به مدیران توصیه کردیم برای انتقال سریعتر روغن در قفسه های مغازه ها و فروشگاه ها اقدامات سریع تری انجام دهند. و همچنین شکر، مرغ. «ما همچنین در روستاها گرم و تخم مرغ مازاد داریم و با مرغ منجمد مشکلی نداریم.

صفری گفت: متأسفانه در برخی موارد شاهد یک فضای روانی هستیم که مردم باید مطمئن شوند که کمبود اقلام اساسی نداریم و تنها مشکل این است که گاهی مدیران دیر اقدام می کنند و بنا به توصیه ما باید این کار انجام شود. مشکل.” مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده دو میلیون و 565 هزار قطعه جوجه ریزی شده است، گفت: پرندگان باید در استان مرکزی تولید شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: روزانه 173 تن گوشت مرغ با تعداد مرغ در استان مرکزی تولید می شود که بیش از نیاز استان است.

وی ادامه داد: روزانه هزار تن شیر در استان مرکزی تولید می شود و مازاد مصرف این محصول توسط تعاونی روستایی استان خریداری می شود.

صفری در خصوص سهمیه نفت استان گفت: سهمیه نفت استان در فروردین ماه امسال یک هزار و 936 تن بود و هم اکنون 740 تن نفت تولید و آماده توزیع در استان شده است و مشکلی برای عرضه نفت به استان وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر سرانه مصرف نفت بیشتری در استان مرکزی داریم و 4 پالایشگاه نفت در استان داریم که علاوه بر تامین نفت استان، به سایر استان ها نیز حمل می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه 1500 تن برنج در استان وجود دارد و مشکلی برای نگهداری محصول در استان وجود ندارد، گفت: تحویل به استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید