سهمیه خردادماه توزیع شکر از دوشنبه در چهارمحال بختیاری/ بازار از برنج و روغن و ماکارونی اشباع شد


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843064

فرج الله رحمتی گفت: در جلسه تنظیم بازار استان مقرر شد روز دوشنبه سهمیه شکر خرداد ماه در فروشگاه های بزرگ استان اختصاص یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرجولا رحمتی مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی در خصوص وضعیت بازار شکر در آن استان گفت: در جلسه تنظیم بازار استان مقرر شد در خردادماه سهمیه شکر استان اختصاص یابد.
وی با اشاره به اینکه سهمیه شکر خردادماه از روز دوشنبه در فروشگاه های بزرگ توزیع می شود، افزود: شکر در فروشگاه ها توزیع نمی شود و این کار فقط در فروشگاه های بزرگ انجام می شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شکر در فروشگاه اتکا به قیمت 17 هزار و 250 تن توزیع می شود.
رحمتی گفت: مشکل کمبود شکر در بازار دولتی است، اگر ستاد تنظیم بازار کشور مجوز بدهد، شکر توزیع می شود، حتی دستور توزیع شکر از کارخانه قند چهارمحال و بختیاری توسط سازمان صادر می شود. ستاد تنظیم بازار در کنار .
وی خاطرنشان کرد: محصولات قندی در کارخانه های قند چهارمحال و بختیاری به سفارش مرکز تنظیم بازار کشور در سایر استان ها نیز توزیع می شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر بازار از اقلامی مانند برنج، روغن، ماکارونی و … اشباع شده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.
رحمتی گفت: طرحی که دولت اجرا کرد یک طرح بزرگ و نوعی جراحی اقتصادی است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید