توزیع 882 تن روغن خوراکی چهارمحال و بختیاری / تلاش برای ارتقای کیفیت نان


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834091

خالد طاهری گفت: سهمیه نفتی اختصاص یافته به استان 882 تن است که 456 تن آن توزیع شده و مابقی نفت موجود است و به تدریج به بازار عرضه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خالد طاهری معاون وزیر بازرگانی و کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: سهمیه نفتی اختصاص یافته به استان 882 تن بوده که 456 تن آن تخصیص یافته و مابقی نفت موجود است و به تدریج به بازار عرضه می شود.
وی افزود: کمبود روغن خوراکی در بازار وجود ندارد و روغن در مواقع نیاز به بازار تزریق می شود و افزایش قیمت روغن نخواهیم داشت.
معاون بازرگانی و توسعه کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنج، گوشت و مرغ منجمد نداریم.
طاهری در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع آراد و نان اشاره کرد و گفت: مردم از وضعیت و کیفیت نان گلایه دارند به همین دلیل با اتحادیه نانوایان استان تفاهم نامه امضا کردیم.
وی گفت: این تفاهم نامه به سه موضوع شامل ارتقای کیفیت نان، ارتقای سلامت نان و نان و رعایت ضوابط و مقررات از جمله ساعات کاری، تعیین نوبت کاری و رعایت و … پرداخته است. .
معاون بازرگانی و زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد هنگام خرید نان از نانوایی سریعا خنک شوند، زیرا اگر نان به سرعت سرد نشود، ماندگاری لازم را نخواهد داشت.
طاهری با تاکید بر اینکه نظارت لازم بر عملکرد نانوایی ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: گندم تهیه شده برای پخت نان در استان از کیفیت لازم برخوردار است.
وی افزود: در دو ماه گذشته قیمت هر نان 100 جلد افزایش یافته است که طبق تفاهم نامه فوق الذکر انجام شد و در حال نظارت است تا مفاد تفاهم نامه توسط نانوایی ها به خوبی رعایت شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید