ساماندهی 96 بازرس بسیجی برای نظارت بر اشیاء عمده / 7 گروه جهادی تخصصی در سازمان بسیج صنفی فعال هستند.

ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799844

این را مسئول بسیج سپاه روح الله استان مرکزی اعلام کرد

فراهانی گفت: بیش از 96 بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی در استان مستقر شده و شناسنامه صادر و برای خدمات رسانی در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد فراهانی رئیس بسیج اصناف استان های مرکزی امشب در حاشیه جلسه اتاق فکر اصناف استان مرکزی با اشاره به تفاهم نامه جدید دولت با بسیج برای نظارت بر بازار کالا اظهار داشت: بسیج اصناف و بسیج اصناف حمایت می کند. تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی صنفی و رویکرد تمامی برنامه های بسیج اصناف حمایت و رفع موانع تولید در واحدهای صنفی است.

وی افزود: برای کنترل و نظارت بر اقلام اصلی از تامین مواد اولیه و تولید تا توزیع اقلام اساسی، دولت تفاهم نامه ای با بسیج امضا کرد و بسیج در معرفی بازرسان بسیجی ایفای نقش خواهد کرد.

سرهنگ فراهانی گفت: بیش از 96 بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی در استان مستقر شده و برای ارائه خدمات و به محض نیاز به بازرسان بیشتر، شناسنامه صادر و در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته است. در اختیار آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش بازرسان اصناف بسیج با همکاری سایر دستگاه ها انجام می شود و بسیج آمادگی دارد تا اقلام کلیدی اتاق اصناف، صمت و سازمان جهاد کشاورزی از جمله نیروی انسانی را تامین، تولید و توزیع کند.

مسئول بسیج سپاه روح الله استان مرکزی افزود: همچنین برای کمک به تعزیرات حکومتی استان تفاهم نامه ای بین بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان منعقد شد. ملحق خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت های این نهاد در سال جاری گفت: اجرای طرح جهاد و سلامت شهید سلیمانی و تربیت عاشقان ثارالله مهمترین اقدام برای بسیج اصناف در هنگام بیماری عروق کرونر در استان و آماده سازی و آماده سازی است. توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان از ابتدا بوده است.

سرهنگ فراهانی افزود: برای کمک به فقر و محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار استان 7 گروه جهادی تخصصی در قالب بسیج اصناف سازماندهی شده که در قالب اردوهای جهادی یک روزه در مناطق کم برخوردار حضور یافته و خدمات فنی و تخصصی را به مردم ارائه می کنند. مردم ..

وی خاطرنشان کرد: حفظ اتاق های فکر در بسیج اصناف یکی از مهم ترین اقدامات زیرساختی برای رفع مشکلات صنفی، کمک به جهش تولید و رفع موانع تولید است که خوشبختانه با وجود نخبگان در این هیئت ها شاهد برکات خوبی در این حوزه بودیم. واحدهای صنفی

دیدگاهتان را بنویسید