دست بریدن گندم کاران / نظارت بر 26 بازرس بسیجی کارخانه های آرد


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878389

سرهنگ ابراهیم ماهانی گفت: با تجمیع و اقدامات موثر قرارگاه 17 ربیع تاکنون 700 هزار تن گندم در استان گلستان برداشت شده که نسبت به سال گذشته بیش از 250 هزار تن افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ ابراهیم ماهانی دبیر قرارگاه هفدهم ربیع سپاه نینوا استان گلستان در گفتگو با گلستان ما گفت: استان گلستان دریافت؛ ما رفتیم.

وی افزود: در حال حاضر این ناظران با بازدید از کارخانه ای در شهر گرگان با نحوه بارگیری و سایر اقلام ضروری آشنا شده و از این پس بر توزیع آرد، بازدید از کارخانه های آرد نظارت خواهند داشت، بنابراین در این یکی نیز دارد. مدیریت باید انجام شود.

ماهانی تاکید کرد: با فعال شدن سامانه نظارت بر حمل و نقل آرد حسینی، روزانه حدود 18 هزار و 500 کیسه آرد در بین نانوایی های استان توزیع می شود.

دبیر هفدهمین اردوی ربانی بیان کرد: همه این اقدامات اتفاق بزرگی در استان گلستان برای جمع آوری شبکه دلالان بود و در همین ارتباط تاکنون 700 هزار تن گندم در استان برداشت شده است در حالی که سال گذشته تنها 50 درصد به مراکز دولتی و 50 درصد باقی مانده توسط دلالان سودآور به دامداری ها و مرغداری ها می روند.

ماهقانی تصریح کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت ذرت و سویا؛ شبکه ای از دلالان برای برداشت گندم و هدف قرار دادن مزارع دام و طیور و در نتیجه تلاش برای کسب سودهای کلان که خوشبختانه با اقدامات کمپ کارگزاری در این حوزه و از همه مهمتر کار هوشمندانه 17 اردوگاه خاخام در این بیش از 50 جلسه کاهش یافت. برگزار شده و تمامی دستگاه های اجرایی فعال شده اند.

وی در پایان گفت: در حوزه برداشت گندم رایزنی با کشاورزان 5 هکتاری و بیشتر، شناسایی دلالان و نصب دوربین مدار بسته در انبارها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید