گندم کاران استان ایلام برای ثبت کشت قراردادی گندم و کلزا با تعاون روستایی اقدام کنند

مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام:

مدیرعامل تعاون روستایی استان ایلام گفت: گندم کاران استان ایلام نسبت به ثبت قرارداد پیمانکاری گندم و کلزا در تعاونی روستایی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

حمیدرضا شکری مدیر تعاونی روستایی استان ایلام وی گفت: کشاورزانی که هنوز کشت قراردادی خود را ثبت نکرده اند می توانند با ورود به سامانه این طرح به صورت الکترونیکی ثبت نام کرده و از 20 درصد تخفیف بیمه محصول و پاداش بلیط باربری بهره مند شوند.

شکری بیان کرد: امسال بر اساس سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی به سه نهاد زراعت قراردادی واگذار شده است و ادارات کل تعاون روستایی و غلات در زمینه گندم، دیم و کلزا و کلزا انجام می دهند. شرکت حمایت از دامپروری در رابطه با محصولات جو.

وی با توصیه به کشاورزان برای پیگیری کشاورزی پیمانی تصریح کرد: این سامانه در راستای توسعه کشاورزی پیمانی و با هدف افزایش سود تولیدکنندگان، حذف واسطه ها، افزایش کیفیت محصول و کاهش ریسک بازار و تولید ایجاد شده و کشاورزان می توانند وارد شوند. این سامانه و انتخاب تعاونی روستایی با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل متراژ زمین، محدوده اربعه، اطلاعات شخصی و سایر موارد درخواستی، پس از طی مراحل متعدد و انتخاب تعاونی روستایی به عنوان طرف قرارداد، قرارداد خود را ثبت می کنند.

مدیر تعاون روستایی استان ایلام ادامه داد: تولیدکنندگان گندم با انعقاد قرارداد با تعاونی روستایی و تحویل محصول به مراکز خرید ضمن بهره مندی از مزایای هر تن، 150 هزار تومان پاداش در قالب هزینه حمل و نقل دریافت می کنند. 20% تخفیف برای بیمه محصول.

شکری یادآور شد: کشاورزان می توانند با بازکردن لینک https://farm.mcinext.com و انتخاب سازمان تعاون روستایی به عنوان طرف قرارداد، قرارداد خود را به صورت الکترونیکی امضا کنند.



آیا این خبر مفید بود؟