از ظرفیت شبکه توزیع حوزه اصناف برای توزیع اقلام و کالاهای اساسی استفاده شود



دبیرکل اتاق اصناف ایران:

دبیرکل اتاق اصناف ایران تصریح کرد: پس از تفاهم نامه ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف منعقد شد، مقرر شد از ظرفیت شبکه توزیع اتاق اصناف برای توزیع اقلام و کالاهای ضروری

استفاده از ظرفیت شبکه توزیع اتحادیه ها برای توزیع اقلام و کالاهای اساسی

به گزارش خبرگزاری موج


محمود بنانژاد در نشست بررسی تصمیمات اجرای تفاهم نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی اتاق اصناف ایران گفت: پیرو تفاهم نامه ای که بین وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف ایران منعقد شد، مقرر شد از ظرفیت شبکه توزیع اصناف برای توزیع اقلام و کالاهای ضروری استفاده شود. بر این اساس جهاد کشاورزی تامین و توزیع کالاهای اساسی در شبکه بازرگانی و اتاق بازرگانی ایران در قسمت توزیع در سطح خرده فروشی برای مصرف کنندگان بر عهده گرفتند.

وی افزود: این جلسه برای تدوین دستورالعمل اجرایی این تفاهم نامه برگزار شد و سعی شد این دستورالعمل اجرایی بر اساس اهداف تعیین شده در تفاهم نامه تدوین شود و سپس با برگزاری نشست ملی در قالب ویدئو کنفرانس با حضور روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها و روسای اتاق اصناف در مراکز استان ها این دستورالعمل جمع آوری شده را اطلاع رسانی و اجرا کنند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران تاکید کرد: همه اتاق اصناف در سراسر کشور باید در قالب معرفی متولیان صنفی در عرضه کالا به جهاد کشاورزی کمک کنند. مدیرانی که اجناس را به صورت عمده می گیرند و در سطح خرده فروشی توزیع می کنند. همچنین مقرر شد بازرسان اتاق اصناف با استفاده از ظرفیت سایر نهادها مانند بسیج و تعزیرات در سطح نظارت بر خرده فروشی به جهاد کشاورزی کمک کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.