اجرای قانون انتزاع توسط جهاد کشاورزی آرامش بازار را بازگرداند/ با همکاری شرکت های تابعه و اصناف عرضه کالاهای اساسی مطلوب است.

ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798102

سعید حسروی گفت: رعایت نکردن قانون انتزاع در شرایطی که کمبود کالا وجود دارد بازار را به هم می زند و جهاد کشاورزی و سکوت چاره کار نیست. ترویج خواهد شد و آرامش را به بازار خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید خسروی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز; از اجرای طرح نظارت بر تولید و عرضه کالاهای اساسی کشاورزی در شهرستان اردل خبر داد.

وی افزود: جهاد کشاورزی برای حفظ امنیت غذایی بر عهده مردم بوده و هست، اما کنترل بازاریابی و توزیع که پیش از این از ابتدای دولت سیزدهم بر عهده وزارت صمت بود و به دلیل عدم رعایت مقررات قانون انتزاع در سال 1372 و لغو این قانون در سال 1377. «به طور رسمی به جهاد کشاورزی واگذار شد.

خسروی گفت: رعایت نکردن قانون انتزاع در زمان کمبود کالا باعث اختلال در بازار می شود و جهاد کشاورزی و سکوت به مشکل رسیدگی نمی کند و باعث ترویج و آرامش بازار می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل افزود: با همکاری همه زیر مجموعه ها و اصناف می توانیم آرامش مطلوبی را در بازار کالاهای اساسی ایجاد کنیم و غذای سالم با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

خسرو ادامه داد: برای اجرای برنامه های تنظیم بازار، گشت مشترک نظارت بر قیمت شهرستان متشکل از کارشناسان اداره تنظیم بازار مدیریت جهاد کشاورزی اردل، کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان از خواربارفروشی ها، از میوه‌فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مغازه‌ها و سایر مغازه‌های شهر اردل بازدید و بر قیمت‌ها نظارت می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید