تامین 34 تن روغن خوراکی برای تامین نیاز شهروندان بهمئی / تقویت نظارت با همکاری بسیج اصناف و جهاد کشاورزی + تصاویر


ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837060

جلسه ستاد تنظیم بازار به منظور تامین کالاهای اساسی در شهرستان بهمئی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس، جلسه ستاد تنظیم بازار صبح با حضور مسئولین شهرستان با محوریت تامین کالاهای اساسی در اتاق جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این جلسه علی محمدی فرماندار بهمئی گفت: یکی از دغدغه های اصلی شهرستان بهمئی کمبود کالاهای اساسی از جمله روغن نباتی است که باید در دستور کار ویژه و کمبود این کالاهای اساسی قرار گیرد. در شهرستان بهمئی باید به حداقل ممکن برسد.»

وی در خصوص کیفیت کمبود نان و آرد گفت: جهاد کشاورزی با بسیج اصناف با نظارت دقیق بر پخت نان، ریشه این معضل را کشف و با برگزاری جلسات آموزشی کیفیت نان شهرستان را ارتقا می دهد.ساعت کار نانوایان. “

محمدی در خصوص کمبود آرد در این شهرستان گفت: برخی نانوایی ها به دلیل پخت بهتر مشتریان بیشتری دارند که می خواهند آرد بیشتری به آنها بدهند اما با رایزنی ها سهمیه آرد در شهرستان افزایش یافته است.

اکبر زکی نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در خصوص کمبود روغن نباتی و توصیه به تامین این کالای اصلی در این شهرستان گفت: کمبود روغن در سراسر کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. طبق رایزنی با مدیرکل: «صنعت و معدن استان اتفاق افتاد، مقرر شد کارخانه روغن گچساران با حداکثر ظرفیت و با تولید 3 برابر نیاز کل استان کهکیلویه و بویراحمد را تامین کند. ظرفیت.

وی ادامه داد: 34 تن سهمیه روغن به شهرستان بهمئی اختصاص یافته و مقرر شده است که به زودی روغن مورد نیاز شهرستان توسط این کارخانه تامین و کمبود این کالای اساسی تا حدودی برطرف شود.

مهدی گلمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این نشست گفت: یکی از دلایل مهم کمبود آرد در بهمئی فروش غیرقانونی آن در بازار آزاد است و نیاز جدی به نظارت و بازرسی در محل است. در شهر.”

وی ادامه داد: اختلاف و تفاوت قیمت ها در بازار شهرستان بهمئی بسیار زیاد است و می طلبد همه دستگاه ها همت، تعامل و حضور در میدان را برای رفع این مشکل و آرامش بازار برای جلب رضایت مردم به کار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید