بررسی قیمت کالاهای اساسی توسط مجلس و وزارت جهاد کشاورزی

ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784288

روستی گفت: به زودی جلسه ای بین اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی درباره قیمت گذاری کالاهای اساسی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر روستی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران پرس، با اشاره به قیمت گذاری کالاهای اساسی توسط وزارت جهاد کشاورزی گفت: چیست؟ برای مردم، تکلیف نهایی را جهاد کشاورزی از نظر قیمت تعیین نمی کند و باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک جلسه ای بین اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و وزارت جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گذاری کالاهای اساسی برگزار می شود تا در نهایت با تعامل مجلس و دولت، شاهد باشیم. بهبود شرایط قیمت گذاری کالاهای اساسی در کشور.

روستی تاکید کرد: ادامه پرداخت ارز ترجیحی برای تامین و تولید کالاهای اساسی از دیگر موضوعات دیدار مجلس و وزارت جهادکشاورزی به مردم خواهد بود.

عضوکمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: افزایش تورم و قیمت کالاها در دولت قبل و همچنین در ماه های اخیر یکی از دغدغه های مردم بوده که با تلاش کارکنان دولت در حال بهبود است و امیدوارم شرایط برای کالاهای اساسی مهیا می شود.«به قیمت واقعی بفروشید.

وی افزود: مردم نگران معیشت خود هستند و باید سعی کنیم مردم را در بازار آرام کنیم و نوسانات قیمت در این شرایط اصلا به نفع عموم نیست و الحمدلله دولت و مجلس در تلاش هستند تا بازار را آرام کنند. بالاخره قدرت خرید مردم را بازگرداند.

راستی خاطرنشان کرد: برخی کاستی ها در دولت قبل باعث آشفتگی در بازار شد و برای بازگرداندن آرامش به این بازار نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید