تجار داخلی به عنوان مهمانداران برای فعال کردن رویه بسته بندی بازارچه های مرزی هجوم می آورند/ عید سعید فطر آغاز فعالیت تجار خارجی است.


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823603

مدیر کل بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان:

مبین علی میر گفت: با توجه به عدم استقبال تجار داخلی از فعال شدن رویه بسته بندی در بازارچه های مرزی به عنوان مدیر، از ظرفیت تجار خارج از استان از عید سعید فطر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بن علی میر مدیر کل بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه درب بازارچه های مرزی سیستان و میرجاوه، سراوان و گلشن برای فعالیت کولبری باز است، گفت: در این منطقه تنها حوزه انتخابیه میریاوا روند خوبی دارد، در سایر شهرستان های حوزه سیستان، گلشن و سراوان روند کار به کندی پیش می رود.

وی دلیل این تاخیر را بی میلی و کم کاری تجار و سرمایه گذاران داخلی عنوان کرد و افزود: از عید سعید فطر با توجه به تفاهم صورت گرفته با تجار خارج از استان ظرفیت آن ها به عنوان مدیر برای فعال سازی طرح کوله پشتی فراهم شد. در منطقه

مدیر کل بازارچه های مرزی استان یادآور شد: این روش علاوه بر اشتغال و سود موجب رونق معیشت و تجارت در شهرستان های مرزی بالا می شود.

میر تاکید کرد: در این راستا آسایش مرزنشینان را به تأخیر نمی اندازیم و رسما از توان تجار خارج از استان در عید سعید فطر استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید