توزیع 1200 بسته گوشت قربانی به مناسبت عید سعید فطر در خراسان شمالی


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836110

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت;

هاشم شیرازیان گفت: توزیع 1200 بسته گوشت قربانی اهدایی خیرین به مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم در آستانه عید سعید فطر با همکاری فعالان همفکری خراسان شمالی بین خانواده های نیازمند آغاز شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک در بوینورد گفت: استان خراسان شمالی و خانواده های نیازمند از این بسته های همدلی بهره مند شدند.

وی ادامه داد: این بسته های ویژه حاوی یک کیلو و نیم گوشت گوسفندی است که در قالب فاز دوم طرح ایثار ماه مبارک رمضان به نیازمندان تمام نقاط شهری و روستایی استان تحویل داده شد.

مدیر سرویس هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی این بسته های معیشتی را به عنوان کمک های مؤسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه تلویزیونی به خدا تقدیم کرد و افزود: محوریت امام زمان(عج) سجاد علیه السلام در بجنورد و ارسال بسته های همدردی با شناسایی خانواده های نیازمند و ارائه آنها آغاز شد.

شیرازیان گفت: قبل و در مراحل قبلی این رزمایش که از سال 1399 آغاز شد، بیش از 14 هزار و 400 خانواده با کمک های مومنانه و در قالب این طرح همدلی از بسته های خیرخواهانه گوشت قربانی بهره مند شدند.

وی در خاتمه مطالب قبلی نیز خاطرنشان کرد: 19 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف شهری و روستایی استان به عنوان کانون های ارتباطی در این امر دلسوزانه و خداپسندانه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید