توزیع 1200 بسته گوشت قربانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در خراسان شمالی

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802728

هاشم شیرازیان با اشاره به اینکه دوازدهمین مرحله رزمایش یاری مومنان با حمایت و همدلی ستاد تفاهم استانی در استان آغاز شد، گفت: استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم شیرازیان مدیر ستاد تفاهم خراسان شمالی به عصرترک گفت: دوازدهمین مانور یاری مومنان خراسان شمالی از روز گذشته با حمایت 19 مرکز ارتباط استانی و با محوریت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) آغاز شد. و تا پایان هفته بانوان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این مرحله نیز مانند مراحل قبلی رزمایش با شناسایی و ارائه خانواده های نیازمند بسته های همدلی ارسال می شود.

شیرازیان با اشاره به اینکه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) 1200 بسته گوشت اهدایی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و خیرین برنامه خدا توزیع می شود، گفت: باید انجام شود. گفتنی است این تعداد بسته 150 بسته در اسفراین، 90 بسته در گرمه، 90 بسته در فاروج، 110 بسته در شیروان، 100 بسته در شهرستان جاجرم از شهرستان نذری، راز و جرگلان 120 بسته و مانه و سملقان 110 بسته و مابقی خواهد بود. بسته ها را با استفاده از مراکز شهر و روستا در بوینور توزیع کرد.

مدیر ستاد فحما در خراسان شمالی اعلام کرد: با توجه به این مرحله، کمک های صادقانه مردم فهم به نیازمندان استان همراه با مراحل قبلی رزمایش وفاداری که از سال 1399 آغاز شده است، 13 هزار و 200 خانوار از خیرین بهره مند خواهند شد. بسته بندی برای گوشت قربانی

شیرازیان افزود: مراکز تعیین شده باید اسامی سرپرستان خانواده های نیازمند را با اولویت زنان سرپرست خانواده تا 7 دی ماه اعلام و ثبت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید