همزمان با ولادت امام حسن (ع) 1200 بسته معیشتی در اسفراین توزیع می شود.


ساعت: 13:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822301

سعید وطن دوست گفت: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) یک هزار و دویست بسته غذایی بین نیازمندان اسفراین توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید وطندوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در اسفراین از اهدای 1200 بسته معیشتی به نیازمندان اسفراین خبر داد و گفت: احسان و رحمت از اخلاق و حسنات است. اعمالی که مورد تایید خداوند قرار گرفته است.«تعالی مورد تاکید بزرگان دینی ماست.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، روز شنبه 26 فروردین ماه با حضور مسئولان در جامعه هدف، رزمایش همدلی و دلجویی و کمک به اقشار آسیب پذیر و آسیب پذیر در راستای محرومیت زدایی را با توزیع 1200 بسته معیشتی انجام دهید. افتتاحیه در سطح شهر آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین با تقدیر از مردم فهیم و نوع دوست اسفراین، ادارات و نهادها، گروه های جهادی، پایگاه های بسیج و خیرین خداپرست در انجام این کار خداپسندانه، گفت: بسیج از سپاه شهرستان و گروه ها و خیرین بسیجی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج تهیه و توزیع می شود.

وطن دوست خاطرنشان کرد: سیره اخلاقی و مؤمنانه اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام حسن مجتبی علیه السلام به کمک و رسیدگی به نیازمندان شهره است، از این رو تمریناتی را برای همدلی و آسایش در شهرستان دار اجرا می کنیم. قرآن با الگوی احسان حسنی و جهاد حسینی.

وی خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته 350 هزار تن است که در مجموع 420 میلیون تن از این بسته های نگهداری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید