توزیع 1200 بسته معیشتی در بوکان


زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805616

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در قالب رزمایش بزرگ 1020 بسته معیشتی بین نیازمندان بوکان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم کرم زاده جانشین سپاه بوکان در حاشیه این رزمایش به خبرنگار اروم نیوز گفت: در حال حاضر شاهد برگزاری پانزدهمین مرحله رزمایش امداد واقعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا توسط سپاه در این شهرستان هستیم.

کرم زاده افزود: بازی به عنوان بازوی نظام یکی از توانمندی های اصلی و اجتناب ناپذیر است که در هر عرصه ای که کشور نیاز داشته باشد می تواند وارد میدان شود و با استناد به این ظرفیت مردمی بسیاری از مشکلات و چالش ها قابل حل است.

وی بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نهادهای دولتی و خیریه اقدامات بسیار مهمی را برای کمک به نیازمندان و تاج گذاری قربانیان انجام داده است و امروز شاهد چهاردهمین مرحله رزمایش بزرگ هستیم. کمک کنید. «ما مؤمن هستیم.

کرم زاده گفت: در این مرحله 1200 بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا از حوزه ها و پایگاه های بسیج توزیع می شود.

جانشین سپاه بوکان با اشاره به ارزش واقعی این بسته ها گفت: ارزش واقعی هر بسته 450 هزار تن است که در مجموع بیش از 600 میلیون تن کالا در این مرحله و در بسته های زنده در بین خانواده های شناسایی شده توسط حوزه های انتخابیه است. و پایگاه های شهرک توزیع شده.

وی افزود: تاکنون در 15 مرحله رزمایش یاری مومنان بیش از 12 هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی بوکان بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید