عید سعید فطر عید پاکی و بازگشت به طبیعت است


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836287

محمدبکر محمدی لائینی با اشاره به اینکه بهترین دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا است، گفت: عید سعید فطر عید پاکی و بازگشت به طبیعت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مرکز مازندران اظهار داشت: بهترین دستاورد ماه مبارک رمضان تقوا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: تقوا را به همه شما نمازگزاران و خودم سفارش می کنم. هیچ چیز بهتر از تقوا نیست و با تقوا به همه خوبی ها می توان رسید.

خطیب نماز عید سعید فطر ساری با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) گفت: درهای جهنم در ماه رمضان بسته است. از خدا بخواهید بعد از ماه رمضان درهای جهنم باز نشود. آنها زنجیر و زنجیرند، از خدا بخواهید بعد از ماه رمضان دست و پای شیاطین را باز نکند تا بر شما مسلط شوند.

وی با بیان اینکه تقوا و دوری از گناه و حرام او را در جهنم محبوس می کند، ادامه داد: رحمت و مغفرت خداوند با تقوا حاصل می شود.

محمدی لائینی از عید فطر به عنوان عید فطر و عید فطر یاد می کند و می گوید: در روایتی از تفسیر المیزان جلد 20 صفحه 271 رسول خدا (ص) همیشه غروب فطر را تقسیم می کند. در روزه های عید فطر قبل از رفتن به مسجد. .

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برپایی نماز عید سعید فطر و پرداخت زکات فطره یکی از معیارهای قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان است.

وی به روز قدس جمعه اشاره کرد و گفت: اولیای الهی برای پاکیزه نگه داشتن معابر شهر تلاش زیادی می کنند و از زحمات آنها قدردانی می کنیم.

محمدی لائینی همچنین از خدمات هلال احمر، ناجا و اورژانس در ارائه خدمات گرسنگی در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

وی گفت: عید فطر جشن شکرگزاری است. شاکر و قدردان این نعمت خداوند باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید