سفره عقد رو گذاشتم واسه بازی پرسپولیس چرا فحش میدی؟

سفره عقد رو گذاشتم واسه بازی پرسپولیس چرا فحش میدی؟

وحید کلیچ پس از حضور در ورزشگاه آزادی در حاشیه دیدار آخر هفته استقلال و نفت مسجد سلیمان درباره آخرین اتفاقات اظهارنظر کرد.

از وضعیت تیم پرسپولیس خبر دارید؟

متأسفانه پرسپولیس بازاری حیله گر شده است! هر کس می خواهد جنس خوب داشته باشد به پرسپولیس می آید و بازیکن می برد و هرکس می خواهد زباله های خود را تبدیل به باشگاه کند به پرسپولیس می آید. در میان اسامی جدید منفورها فقط دانیال اسماعیلی فر برای پرسپولیس مفید است و بقیه نه. من از پرسپولیس می خواهم دفاع راستی مثل صالح حردانی بخرد نه رامین رضایان که نمی داند چرا این همه پول خرج او شده و بعد رفته است!

ظاهرا از مشکلات پرسپولیس ناراحت هستید؟

بله من هستم! اگر حرفی می زنم برای این است که دلم برای پرسپولیس می سوزد. نبینید که رفتم ورزشگاه آزادی و بازی استقلال را دیدم! من یک پرسپولیسی چاق هستم و تا به حال پرسپولیسی مثل خودم ندیده ام. اما متأسفانه در آن چند وقت، چند نفر پشت سر من شروع به حرف زدن و اشتباه کردند.

با شما مشکل دارید؟

آره! می خواهم برای شکایت از دو صفحه پرسپولیس به پلیس فتا بروم. کسانی که این صفحات را اداره می کنند، هواداران پرسپولیس را به توهین به من و خانواده ام تشویق کرده اند. اگر وجدان داری با من حرف بزن نه با خانواده ام. از شر آنها خلاص شوید. بدترین فاحشه ها به من و خانواده ام نسبت داده می شود. من همانی هستم که وقتی بیننده اسمم را صدا زد، به میله ها دوید، سوار و پیاده شدم. چرا باید با من این کارها را بکنند!

شاید به خاطر حضور تو در روز استقلال. به نظر شما این ربطی به آن دارد؟

همه این تغییرات بین استقلال و پرسپولیس اتفاق افتاد. نیک باخت از استقلال به پرسپولیس نیامد؟ مهدی هاشمی با استقلال رابطه نداشت؟ آیا سعید عزیزیان از پرسپولیس مربی دروازه بان های استقلال نشد و یحیوی مربی دروازه بان های پرسپولیس نبود؟ اینها چقدر خوبند و فقط وحید کلیک پسر شمر است؟ این مشکلات اصلا به مغز من نمی خورد. من می خواهم این صفحات و البته دو نفر را که نزدیک به پرسپولیس هم هستند و به باشگاه مرتبط هستند، قضاوت کنم. سپس می خواهم ببینم آیا آنها هنوز جرات دارند به من و خانواده ام بی احترامی کنند؟ اگر نخواهم جلوی آنها بایستم، سنگ به سنگ بسته نمی شود. من و خانواده ام این روزها تحت فشار زیادی هستیم.

ظاهرا به خاطر انتصابات جدید در باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه رفتید؟

آره! می خواستم برای نشان دادن اعتراضم یک کار نمادین انجام دهم. چون وقتی دیدم دروازه بان استقلال قائم مقام باشگاه پرسپولیس شد ناراحت شدم. چرا وقتی مدیرعامل پرسپولیس استقلالی می شود هواداران استقلال به دست راست او توهین نمی کنند؟ بله ناراحتم چون می بینم از وقتی این آقا آمده افشین پیروانی کاملاً از مدار خارج شده است. اگر برای تماشای بازی استقلال آزاد شدم، برای این بود که این تابو را بشکنم که استقلالی نمی تواند برود بازی پرسپولیس را ببیند یا برعکس. هواداران نمی دانند من برای این تیم چه کار کردم.

می توانید در مورد آن بیشتر توضیح دهید؟

از سر سفره عقد برای پرسپولیس بلند شدم و برای بازی در فینال به اردوی این تیم رفتم. شاید باورتان نشود، سعید عزیزیان امسال پایش شکسته بود. وقتی خواستم از سر سفره عقد بلند شوم عروسم گریه کرد. شبی که از بازی برگشتم همه مهمان ها رفته بودند و فقط مادر و خاله و همسرم در حیاط نشسته بودند. من در سال 59 این کار را برای پرسپولیس انجام دادم و در فینال شاهین را شکست دادیم و قهرمان شدیم. من زیاد برای پرسپولیس کار نکرده ام.

ظاهرا به خاطر پرسپولیس از ایران می ترسی؟

بله، هزینه ویزای ژاپن را برای رفتن به آنجا پرداخت کردم. همان روز که رفتم به علی پروین بگویم که می خواهم بروم، سعید عزیزیان و فرامرس میرزایی با هم برخورد کردند و صدای بدی از برخورد آنها شنیدیم که علی پروین گفت یکی از آنها به شدت مجروح شده است. بعد دکتر گربانی جلو رفت و به علی آقا گفت که استخوان زانوی بستگانش از گوشتش بیرون آمده است! در آنجا علی پروین رو به من کرد و گفت: «با این شرایط هنوز هم می خواهی به ژاپن بروی؟» حالا که پرسپولیس به تو نیاز دارد؟ پول را به تو می دهم، اما بمان. یک فصل بدون ذخیره ماندم و برای پرسپولیس بازی کردم و در پایان فصل علی پروین به من پول نداد. چرا به من می گویند پرسپولیسی نیستی؟ من پرسپولیسی تر از بقیه دنیا هستم! من این را به همه ثابت خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید