انتقاد فرماندار میدی از نبود بنیاد شهید و به امور ایثارگران، کمک ها و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان/ 40 درصد روسای ادارات ساکن میدی هستند.


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895713

فرجامی فرد از غیبت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمک ها و امور خیریه و خدمات ثبت اسناد در شهرستان میدام انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فرجامی فرد فرگماندار در گفتگو با شرق، وی به ظرفیت این شهر مرزی اشاره و بیان کرد: در شهرک ظرفیت های صنعتی کارخانه سیمان باغران و کارخانه قند قهستان را داریم و انشاالله در روزهای آینده چراغ کارخانه قند قهستان روشن خواهد شد.

وی افزود: از دیگر فرصت های شهرستان می توان به آثار تاریخی، گردشگری، مذهبی، کشاورزی، گیاهان دارویی، منطقه حفاظت شده و مرغداری اشاره کرد.

فرماندار گفت: در این شهر مرزی ظرفیت های زیادی داریم اما مرکز شهرستان و ادارات آن کمبودها و غیبت هایی دارند که توجه استان را به این شهر می طلبد.


آزادسازی یک میلیارد تومان اعتبار برای پایگاه هلال احمر هستان

فرجامی فراد با اشاره به وسعت شهرستان و وجود روستاها و راه های مهم روستایی به کمبود ایستگاه های امداد و نجات هلال احمر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان مدهیم تنها یک امداد و نجات هلال احمر وجود دارد. و ایستگاه امداد و نجات در شهرستان اسدیه و در شهرستان قهستان نیز ساخت پایگاه امداد و نجات با مشارکت خیر آغاز شد.

وی اهمیت پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بخش کهستان را برشمرد و اظهار داشت: اخیراً یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان هلال احمر کهستان در نظر گرفته شده است که انشاالله تا سال 1403 تکمیل خواهد شد.


انتقاد استاندار از کمبود بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمک های مالی و خیریه و خدمات ثبت احوال شهرستان ها

فرماندار ماذیم به کمبود نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان مدهیم اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های ما در شهرستان مدهیم نبود مدیر ثابت برای نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان مدهیم است. .

فرجامی فرد با بیان اینکه مکانی برای مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان اسدیه پیدا شده و اقدامات لازم انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجهی از جامعه ایثارگری شهرستان کهستانی هستند، یکی از مصوبات سفر فرماندار به شهرستان مدهیم استقرار نماینده بنیاد شهید در شهرستان قهستان یا مسئولی که برای مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فعالیت می کند در قهستان باشد. و سه روز در اسدیه.

وی با انتقاد از کمبود ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمک ها و امور خیریه و ثبت اسناد در شهرستان میدام گفت: برای ثبت اسناد در شهرستان میدام چارت سازمانی تعیین شده و نیروی جذب در شهر میدام وجود دارد. مرکز استان اما اداره کل ثبت اسناد استان اعلام کرد که برای ایجاد اداره ثبت اسناد زیرساخت های لازم اعم از فضا، نیروی انسانی، خودرو، حدود یک میلیارد تومان اعتبار، اینترنت و غیره توسط شهرستان مدهیم فراهم می شود. تا اداره ثبت اسناد در این شهرستان ایجاد شود.

فرماندار ادامه داد: به مدیرکل ثبت اسناد گفتم درخواست ها را به صورت کتبی به شهرستان اعلام کند تا از سوی فرمانداری پیگیری شود اما این اقدام صورت نگرفت و فقط شفاهی درخواست تامین زیرساخت ها را داشتند.


نبود جایگاه سوخت CNG و مرکز بازرسی خودرو

فرجامی فرد به نبود پمپ بنزین CNG و MOT در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای ایجاد جایگاه سوخت CNG و MOT نیز با جدیت تلاش می کنیم.

وی در خصوص پروژه های نیمه تمام روستایی گفت: این پروژه ها نیاز به اعتبار دارند و با اعتبارات شهرستانی و استانی و با توجه به قیمت بالای آسفالت در هر کیلومتر راه روستایی، پروژه ها به کندی پیش می رود اما در شهرستان به سرعت ادامه می دهیم. تکمیل چند پروژه با همکاری بسیج سازندگی و قیر رایگان.

فرماندار در خصوص آسفالت نامناسب جاده اسدیه – سربیشه گفت: قسمت های آسیب دیده آسفالت این جاده باید اصلاح و بهسازی شود که در صورت امکان انجام می شود اما اولویت اول ما در شهرستان از نظر راه روستایی است. جاده ها .

فرجامی فرد در خصوص مشکل آب شرب افزود: خوشبختانه با راه اندازی چاه جدید مجتمع فخرود مشکل همیشگی آب شرب روستاها حل شده و در حال حاضر 34 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان هستند. آبرسانی و برای آبرسانی پایدار برای این روستاها برنامه ریزی شده است که تا پایان سال 1402 بحث آبرسانی برای روستاهای میانی تکمیل می شود.


40 درصد از مدیران دفاتر در میانه راه زندگی می کنند

فرجامی فرد با بیان اینکه حداقل 40 درصد مدیران در شهرستان زندگی می کنند، اظهار داشت: مدیرانی را که من منصوب کردم شرط گذاشتم در شهرستان زندگی کنند.

وی ادامه داد: همه حاکمانی که از زمانی که استاندار شدم در شهرستان حضور دارند. به مدیران دفتر گفتم بعد از ساعت کاری خودروی مدیر را از سر راه خود بردارید.

فرماندار با بیان اینکه برخی از مدیران واقعا شرایط اسکان و آوردن خانواده به شهرستان را ندارند افزود: مدیران شهری در میانه کار هستند در جلسات و تورهایی که بعد از ظهر و روزهای تعطیل برگزار می شود شرکت می کنند چرا که ما فکر کنید که حاکمان باید در میان مردم باشند و در روستاها حضور داشته باشند که این دغدغه حاکمان است.

فرجامی فرد با بیان اینکه شهرک مدیم در استان به گفته برخی آقایان تحت تعقیب نیست، خاطرنشان کرد: خانواده من در حال حاضر در اسدیه مرکز شهرستان مدیم مستقر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید