اعضای شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909768

فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری و دبیر شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای این شورا را منصوب و معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بنیاد و امور شهید، فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری و دبیر شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای این شورا را منصوب و معرفی کرد.

مرتضی اصفهانی، عبدالله باکیده، حسین سهری، سعید الهی، مهدی فرجی و بهمن حبشی به عنوان اعضای شورای فیلم و سریال و مکرمه آقایی، محمد زین الدینی، مهدی العهدی و حبیب الله بهمنی به عنوان اعضای فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن و شورای موسیقی بنیاد شهید و آثار شهدا تعیین شد.

در بخشی از حکم انتصاب اعضای شورا آمده است: استفاده از امکانات سینما و تلویزیون برای تحقق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و… گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ارج نهادن به ایثارگران و تدوین راهکارهای مناسب در راستای تقویت و دستیابی به تولید آثار تلویزیونی و فیلم در تراز انقلاب اسلامی، با احترام به تجربه و تعهد ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید