برای خودم هدف و تمرکز گذاشتم تا بازی های آسیایی آماده و قوی به نظر برسند


ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910682

ملی پوش کشورمان گفت: بعد از یک سال حضور در اردوهای ملی، تمرکزم را روی بازی های آسیایی می گذارم تا آماده و قوی به نظر برسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیرزاد قادری دارنده مدال طلای قهرمانی جوانان آسیا تیم قایقرانی کشور در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان شرکت می کند. وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در خصوص آمادگی ملی پوشان برای حضور در این مسابقات اظهار داشت: یک سال است که در اردوی آماده سازی کشور تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و اکنون تمرینات مرحله سرعت را پشت سر می گذاریم. و می توان گفت کاملا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.

ملی پوش کشورمان در خصوص مسابقات جام ملت های آسیا به میزبانی تهران به ما گفت: حریفان اصلی ما در این مسابقات شرکت نکردند اما با توجه به کسب مدال در این جام از نظر روحی آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم تا بتوانیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم. نتایج در تایلند بیاوریم

وی در خصوص رقبای ایران در مسابقات پیش رو گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و در سطح بالاتری نسبت به رقبای اصلی خود که هند، ازبکستان و چین هستند قرار بگیریم.

قدری در پایان افزود: این مسابقات اولین شانس من برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا است و پس از آن تمام تلاش، اهداف و تمرکز خود را روی بازی های آسیایی می گذارم تا آمادگی و قدرت به نظر برسم.

دیدگاهتان را بنویسید