حال و هوای من و حسن یزدانی به هم می خورد/ بعد از صربستان سفره عقد را می چینم!


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894639

آزادکار وزن 61 کیلوگرم ایران گفت: به دنبال کسب زیباترین مدال در وزن 61 کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رضا اطری آزادکار وزن 61 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان درباره وضعیت خود در آستانه مسابقات جهانی گفت: سال هاست در تیم ملی حضور دارم. رنج زیادی کشیدم، اما بیشتر به آرزوهایم نرسیدم.

این کشتی گیر 28 ساله اهل بابل استان مازندران درباره نحوه ورودش به کشتی گفت: از 10 سالگی زیر نظر احمد بابایی کشتی را در بابل شروع کردم و چون بیمار شد زیر نظر محمود حسن تمرین کردم و نیا را دنبال کردم. یکی از مربیان خوب استان مازندران چند سالی است.

اطری با بیان اینکه 10 سال در تیم های ملی و در رده های مختلف کشتی گرفته است، تصریح کرد: چند سالی است که در وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد در ترکیب اصلی تیم ملی حضور داشته ام اما با وجود اینکه تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام و خیلی خوب ها را شکست داده ام. حریفان اما مدال جهانی کسب نکرده ام و امسال قصد دارم تمام تلاشم را برای کسب زیباترین مدال در دسته 61 کیلوگرم انجام دهم.

او درباره وزن 61 کیلوگرمی خود گفت: کمی نگران وزنم بودم و شاید دلیل این که نتیجه نگرفتم فشار بود. به همین دلیل به وزن بالاتر رفتم تا در شرایط بهتری به مصاف حریفان بروم.»

این کشتی گیر مازندرانی درباره شرایط زندگی گفت: متاهل هستم و بعد از مسابقات جهانی جشن عروسی خواهم گرفت. خوشبختانه با پیگیری های علیرضا دبیر فدراسیون کشتی و حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مشکل استخدامم برطرف شد و اکنون به عنوان کارشناس ورزشی در اداره ورزش و جوانان فریدون کنار مشغول به کار هستم.

وی درباره هدفی که در آینده به دنبال آن است گفت: ورزش قهرمانی من هنوز تمام نشده است و تا جایی که بتوانم و بدنم اجازه دهد می جنگم، البته هدفم کسب طلای جهان و المپیک است و خواهم کرد. برای این کار سخت کار می کنم و چون قهرمان بودم، دوست دارم تحصیلاتم را ادامه دهم و کارهای مدیریتی انجام دهم.

اطری درباره کارهایی که در اوقات فراغت انجام می دهد، گفت: با توجه به اینکه متاهل هستم، دوست دارم در کنار خانواده باشم و بیشتر وقتم را با همسرم بگذرانم، اما درگیری های زیادی با کار و کار دارم و شاید کمتر وقت داشته باشم. استراحت کردن. رسیدن

نماینده کشتی آزاد تا وزن 61 کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی صربستان درباره آنچه دوست دارد، گفت: دوست دارم فیلم ببینم البته اکشن و موضوعات هیجان انگیز، موسیقی هم گوش می دهم و به هر کدام علاقه دارم. فوتبال خارجی به خصوص لیگ های مطرح اروپایی را دنبال و تماشا می کنم.

وی در خصوص اینکه به چه غذاها، میوه ها و تنقلاتی علاقه دارد، گفت: با توجه به اینکه به صورت حرفه ای تمرین می کنیم و رژیم غذایی خاصی داریم باید در اردوها آن را رعایت کنیم. البته شرایط اردوهای تیم ملی و غذا، اقامت و تفریح ​​بسیار عالی است، اما من هیچ غذایی را به مازندران ترجیح نمی دهم به خصوص ماهی و مرغ. در مورد میوه ها، من بیشتر میوه های تابستانی را دوست دارم و به توت فرنگی علاقه خاصی دارم. آجیل را برای میان وعده هم دوست دارم.

اطری درباره حریفان خود در رقابت های جهانی گفت: کشتی گیران آسیایی، اروپایی و آمریکایی در وزن 61 کیلوگرم بسیار خوب هستند و کار سختی در پیش دارم اما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرم.

این آزادکار مازندرانی در خصوص این سوال که در اردوها بیشتر به چه کسانی دلبستگی دارید، گفت: همه ما در اردوها دوست و اقوام هستیم اما من به حسن یزدانی و کامران قاسم پور نزدیکترم.

وی در خصوص ویژگی های اخلاقی حسن یزدانی پاسخ داد: البته یزدانی را خیلی خوب می شناسم چون هم اتاقی او هستم. در واقع 7 مدال المپیک و جهانی که بیشترشان طلا بود باعث نشد یزدانی روی پا بنشیند و او با همه کشتی گیران حتی جوانان رابطه خوبی دارد. به نظر من حسن یزدانی بسیار با اخلاق و مردم مدار است.

اطری درباره اینکه حسن یزدانی هم اتاقی اش را چگونه می بیند، گفت: من و حسن آقا رابطه خوبی داریم و مشکلی نیست. ما با هم احساس خوبی داریم، او بسیار آرام است و روحیات ما به هم ریخته است و تصمیممان این بود که هم اتاقی باشیم.

آزادکار وزن 61 کیلوگرم از چه تکنیک هایی بیشتر استفاده می کند، گفت: تکنیک های اصلی انواع اقدامات پیگیری است و سعی می کنم با گرفتن سر و گردن حریف شرایطی را برای اجرای تکنیک فراهم کنم. “

وی در خصوص شهر بابل گفت: من شهرم بابل و مردمش را دوست دارم اما مسئولان شهرستان هیچ حمایتی نمی کنند و از ورزشکاران حمایت نمی کنند.

اطری در پایان خاطرنشان کرد: برای کسب زیباترین مدال به صربستان می روم و قول می دهم چیزی را کم نگذارم و به خواست خدا راضی هستم و امیدوارم مزد زحماتم را بگیرم.



دیدگاهتان را بنویسید