کی روش: باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم

وی درباره کیفیت پیراهن تیم ملی در جام جهانی گفت: در این زمینه در کنار فدراسیون و اسپانسر بوده ام و همه چیز قابل قبول است.

وی تصریح کرد: ما همیشه با آقای تاج، مدیر تیم و آقای نبی جلسه داریم و در آن جلسات در مورد جزئیات صحبت می کنیم، زیرا علاقه مندم که جزئیات به طور کامل اجرا شود و کارها را از طریق پیگیری می کنیم. از دیدگاه لجستیک، تجزیه و تحلیل و پزشکی. یکی از دوستانم به نام برونو که مربی است به من کمک می کند و از طرفی آقای مارکار آقاجانیان فوتبال ایران را می شناسد و به ما کمک می کند.

کی روش درباره اعلام لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 توضیح داد: طبیعی است. اکثر تیم‌هایی مانند برزیل بازیکنانی دارند که بازی می‌کنند یا قطر، عربستان سعودی و ولز کاملاً در اردو هستند. شرایط ما متفاوت است چون نیمی از تیم را داریم و نیمی دیگر خارج از کشور هستند. شرایط مختلف باعث می شود راه حل های متفاوتی داشته باشیم.

وی درباره شرایط لژیونرها به خصوص مصدومیت سردار آزمون گفت: همانطور که گفتم سردار در باشگاهش کارش را انجام می دهد و زیر نظر بایرلورکوزن است. البته ما هم از نزدیک به مسائل نگاه می کنیم. یکی از مربیان ما از نزدیک با سردار است و وضعیت او را زیر نظر دارد. همانطور که می دانید برخی از بازیکنان ما مانند طارمی و میلاد محمدی در حال بازی هستند اما برخی دیگر مانند علیرضا جهانبخش و سامان قدوس در تیم خود بازی نمی کنند. بنابراین کاری که انجام دادم این بود که دستیاران شخصی ام مانند میکائیل و برونو را نزد آنها فرستادم تا از نظر روحی و جسمی به آنها کمک کنند تا در بهترین حالت خود باشند.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در پایان این نکته را در مورد آمادگی خود اضافه می کنم. آیا این شرایط آماده سازی صحیح است؟ نه آیا این بهترین آماده سازی است؟ نه، اما این یک دیدگاه واقع بینانه برای دستیابی به چیزهای ممکن است. کاری که ما سعی کردیم انجام دهیم این است که تا حد امکان خط مقدم خود را پوشش دهیم. حالا باید برویم، بازی کنیم و لذت ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید