به مصطفی بگو من ترسو نیستم. جرات داری برو شکایت کنی!

به مصطفی بگو من ترسو نیستم.  جرات داری برو شکایت کنی!

عسگر شرفی با ابراز بی علاقگی به وضعیت بازی های تیم ملی فوتبال ایران و وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال گفت: یک عده دزد می آیند، می خورند و می برند. سوال من این است که چرا برای این روسای فدراسیون فوتبال قوانینی وضع نمی کنند؟ قبلا قانون بود، از کجا آوردی؟ در زمان شاه سرکارچی بود که به او گفتند ثروتت را از کجا آورده ای؟ او نتوانست مدرکی ارائه کند و به زندان افتاد. این قانون بعدها مطرح شد.

وی با اشاره به قرارداد مارک ویلموتس که منجر به بدهی هنگفت فدراسیون فوتبال به این مربی شد، گفت: چه کسی قرارداد ویلموتس را امضا کرد؟ می گویید کمیسیون نگرفت؟ اگر کیروش پول را می گرفت حداقل دو بار ما را به جام جهانی می برد. کسانی که بعد از او پول گرفتند چه کردند؟ قانونی وضع کن که اگه یکی اومد ازش بپرس پولت رو از کجا آوردی؟ اگرچه هنوز راه های مختلفی برای سرقت وجود دارد، اما بازدارنده است.

بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره شناخت خود از میرشاد ماجدی، سرپرست فعلی فدراسیون گفت: او را نمی شناسم. فوتبال تاریخچه افراد زیادی دارد. چرا آنها را نمی آورند؟ من تنها نمیام. من نمی خواهم با این افکار و عقاید زمانی که ما حذف شدیم در این شرایط قرار بگیرم، اما افرادی را هم می آورند که صلاحیت فوتبال را ندارند. چرا این دزدی ها حل نمی شود؟ چرا این دزدها را به تیر چراغ برق نمی بندند؟

شرفی با اشاره به ماجرای برکناری و محرومیت شهاب الدین عزیزی هادم گفت: این مرد کیست؟ او به کجا بستگی دارد؟ دو سال محرومیت یعنی چه؟ او آرزوی مشهور شدن را نداشت. این افراد برای بزرگ شدن جلو می آیند. دزدی که دزدی می کند هم می خواهد عکسش در روزنامه بیاید. این ورزش ماست چه کسی عزیز هادم را می شناخت؟

وی در واکنش به گزارش اخیر مبنی بر جایزه 300 میلیون تومانی خود برای صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: این حرف ها را نزنید! آدم دلش را می سوزاند. ما اینقدر خودکشی کردیم، قرآن به دستمان نیامد، اما آن مردمی که پای چپ و راست خود را نمی شناسند، همه جا رفتند. الان اسامی را می بینم که اصلا نمی شناسم.

شرفی تاکید کرد: چند کلمه در مورد این جریانات می گویم. دزدها دزد را تایید می کنند. اینها را بس کن مصطفوی برای تایید عزیزی هادم می آید. به مصطفی بگو شرفی گفته دزدها دزد را تایید می کنند. اگه جرات داره جواب منو بده

سرمربی و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به اینکه ممکن است صحبت هایش با گلایه مصطفوی همراه باشد، گفت: خوب بزار شکایت کنه! خدایا شاکیم مردی به خانه‌ای می‌آید که پنجاه متر هم فاصله نداشت، اما حالا که فرش را به خانه‌اش فروخته، می‌تواند سه خانه بخرد. این پول را از کجا آوردی؟ تو ترسو هستی و حق با توست! من ترسو نیستم

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: می دانم دنیا به فکر جام جهانی است اما ما خودمان را می زنیم. در عوض ما «لوطی ننه» هستیم. «لوطی مادربزرگ است» به کسانی گفته می شود که ادعای لجبازی دارند، اما در خانه فقط زور می زنند و مادربزرگ خود را کتک می زنند. همه به سر هم زدیم. فردا کی پنج شش گل در جام جهانی زدیم متوجه می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید