می گویند پین از استقلال قهرمان کرد. خنده داره؛ برو محمدی برو کی جایگزینش میشه؟

می گویند پین از استقلال قهرمان کرد.  خنده داره؛  برو محمدی برو کی جایگزینش میشه؟

محمد مایلی کهن به مناسبت ناکامی پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و نارضایتی هواداران این تیم گفت: از کدام شکست صحبت می کنید؟ پرسپولیس در حال حاضر دوم جدول است و در بدترین حالت سوم جدول است، این ناکامی را کجا می گویند؟ به نظر من تیم نتایج قابل قبولی گرفته و مشکلی ندارد و نمی دانم دلیل نارضایتی کسانی که انتقاد می کنند چیست.

وی با بیان اینکه 5 قهرمانی متوالی باعث شده هواداران پرسپولیس کم نیاوردند، گفت: همیشه یک تیم در هر فصل قهرمان نمی شود. فوتبال همین است و رقابت و جذابیتش و اگر تیمی همیشه قهرمان شود دیگر جذابیتی ندارد. از زمان رفتن آقای فرگوسن چقدر مربی برای منچستریونایتد تغییر کرده است و هزینه خرید یک بازیکن چقدر است؟ آیا توانستید جامی را که هر سال انتظار دارید پرسپولیس کسب کند، بیاورید؟ بله، اگر موفق می شد و عنوان قهرمانی را می گرفت، خوب بود، اما تاکنون عملکرد بدی نداشته است.

این پیشکسوت فوتبال درباره انتقادات برخی بازیکنان پرسپولیس از جمله دروازه بان این تیم و خریدهای خارجی این تیم گفت: “البته من می خواهم حامد لاک به خودش بیاید و حرف من را بفهمد و امیدوارم حرف من را باور کند. اما برای بازیکنان خارجی، فکر می کنم هنانوف بهتر از دو بازیکن دیگر بود، هرچند او حذف شد. به اشتباه و برای بازی متوقف شد.

مایلی کهن درباره اینکه چرا گل محمدی باید بماند یا از پرسپولیس برود، گفت: چرا او نباید بماند؟ او دو بار این تیم را برد و به فینال آسیا رسید. مگر اینکه چشمی به صندلی او داشته باشم و نخواهم جای او را بگیرم که بگویم باید برود وگرنه دلیلی وجود ندارد که بگویم یحیی باید عوض شود.

مایلی کهن درباره قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی نیز توضیح داد: به شما تبریک می گویم و استقلال شایسته قهرمانی بود و نتایج خوبی کسب کرد و بدون شکست به جام حذفی رسید که رکورد خوبی است. علاقه دارم بشنوم که استقلال به خاطر گابریل پاین قهرمان شد و کار فرهاد مجیدی نبود. چه چیز خنده دار در آن است؟ آیا موفقیت استقلال مدیون فرهاد مجیدی نیست؟ سال گذشته استراماسیونی چند ماه سرمربی بود و بعد مجیدی آمد و گفت نتایجی که استقلال می گیرد حاصل تلاش استراماکونی است و حالا او را به گابریل پین نسبت می دهند. هیچ منطقی پشت این گفتگو نیست.

وی ادامه داد: زمانی که سریالی موفق شد افراد زیادی درگیر آن بودند. از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان و از همه مهمتر تیم خوب و کاملی از بازیکنان باکیفیت برای هماهنگی و ایجاد اتحاد و همبستگی در تیم برای کسب نتیجه و استقلال همه چیز را داشت.

پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت تیم ملی و انتقاد از عدم تمرین مناسب قبل از جام جهانی گفت: دیگر تیم ها چه آمادگی هایی دیدند که ما عقب هستیم. آنها بازی با کانادا را ترتیب دادند که به نظر من بازی خوبی است. ما هم اتفاقا در سال 95 به کانادا رفتیم و با آنها بازی کردیم. سبک بازی آنها شبیه آمریکاست و تیم بهتری نسبت به آمریکا هستند چون به عنوان تیم اول گروه صعود کردند و به نظرم این مسابقه خوبی است.

قبلا هم گفته بودم اسکوچیچ چه کار دیگری باید می کرد تا لیاقت حضور روی نیمکت تیم ملی را داشته باشد؟ ما دو بازی را با ویلموتس باختیم و امیدی به جلو رفتن نداشتیم، اما حالا به عنوان تیم اول صعود کرده ایم. حتما باید با ویلموتس ادامه می دادیم و حذف می شدیم؟ مجیدی در یک مقطعی تیم را قهرمان کرد و گفت این کار پین است و اینجا هم اسکوچیچ موفق شد و ما آن را به مشکلات دیگری نسبت می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید