ما هیچ قصدی برای انتقال بیشتر نداریم. طاقت عصبانیت هواداران را ندارم/ تراکتور با حمایت استاندار معامله می شود


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819317

مالک باشگاه تراکتورسازی گفت: از آنجایی که تحمل ناامیدی هواداران را ندارم، قصد واگذاری تراکتور را ندارم و با حمایت استاندار، سهام تراکتور در بورس به هواداران عرضه می شود. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، مهندس محمدرضا زنوزی مطلق در جمع کارکنان و بازیکنان گفت: قرار گرفتن در رده سیزدهم شایسته نام تراکتور، هواداران، شما، من، کادرفنی و مدیریت باشگاه نیست. من از شما انتظار بیشتری دارم. تراکتور از نظر کادرفنی و اعتبار تیم کوچکی نیست. در ابتدای یک و نیم فصل بازیکنان بزرگی جذب شدند. این تیم از فصول گذشته نیز بازیکنان بزرگی داشت و از وضعیت فعلی تراکتورسازی راضی نیستم.

زنوزی با بیان اینکه مطالبات بازیکنان پرداخت می شود، گفت: ممکن است کمی از نظر مالی دچار مشکل شده باشید اما نه در حدی که چنین نتایجی به دست آمده باشد. بازیکنان سایر تیم ها کمتر از تراکتور دریافت می کنند. بازیکنان فصل قبل که در این تیم حضور دارند یا رفته اند درخواست خود را به طور کامل دریافت کرده اند. همچنین به مدیرعامل و سرمربی تیم اعلام کردم که حقوق بازیکنان پرداخت خواهد شد.

وی آخرین نتایج تراکتورسازی را بدشانسی دانست و گفت: مطالبات بازیکنان در دوران گسترش فولاد و در چهار سال گذشته در تراکتورسازی به طور کامل پرداخت شده است. جایگاه فعلی تیم شایسته شما و هواداران نیست. شانس در چند مسابقه شرکت کرده است، مانند آخرین بازی هایی که دو پنالتی را از دست دادیم. این در فوتبال طبیعی است و هر بازیکنی حق دارد اشتباه کند.

زنوزی با تاکید بر اینکه به تراکتور خیانت نمی شود، گفت: برای این هفت بازی تیم دیگری باشیم. بیایید به این هفت بازی از چشم هفت فینال نگاه کنیم. تو شایسته حضور در هر سه تیم بودی. این واقعیت که فوتبال نبود یکسری عوارض دارد. مثلا می گفتند می خواهد به تیم خیانت کند اما نتوانست. من اینجا اعلام می کنم که چون کسی تراکتور را تحویل نداده است، دیگر قصد تحویل آن را نداریم. من نمی توانم بنشینم و عشق هواداران را تماشا کنم زیرا نمی دانم کسی چه کار می کند.

وی افزود: تراکتور عشق هواداران است و به خاطر چند نفر نمی توانیم آن را از دست بدهیم. شما روی این تیم سرمایه گذاری کرده اید و سرمایه باشگاه و گروه هستید. همچنین اجازه نمی دهیم برخی افراد به اهداف خود برسند.

زنوزی تاکید کرد: با هماهنگی و همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر عابدین هورام در تلاش هستیم تا تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم و در این راستا از استاندار محترم بخاطر حمایت از تراکتور، هواداران و هواداران تشکر می کنیم. مردم آذربایجان.”

او گفت: در مصاحبه ای در مورد اتفاقاتی که در فوتبال می افتد صحبت کردم. چرا می خواهند تیم های خصوصی را نابود کنند. از آنجایی که دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم، باید از امروز تیم متفاوتی باشیم. فوتبالی را بازی کنید که مناسب شما و نام بزرگ تراکتور باشد. شما این بازی را انجام دهید ما از فردا در خدمت شما هستیم.

مالک تراکتور در پایان تاکید کرد: به خاطر خدا می توان تیم های بزرگ را شکست داد. با اینکه تیم تقویت نشد اما در آسیا نتیجه خوبی گرفتی، تیم فعلی خیلی قوی تر است. ما برنده خواهیم شد و من به شما قول پاداش های خوبی می دهم. با حضور این بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان دیگر تیم بسیار خوبی را برای سال آینده خواهیم بست.

دیدگاهتان را بنویسید