هیچ مشکلی با انتقاد ندارم و این فضا با من بیگانه نیست / برای هواداران واقعی پرسپولیس فرد مهم نیست


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837132

من انواع انتقادات را می پذیرم و کارم را بدون هیچ مشکلی انجام می دهم.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه «پرسپولیس» گفت: درک می کنم که شخصیت برای هواداران واقعی مهم نیست و آنها به دنبال موفقیت تیم خود هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره حضورش در این پست گفت: ما برنامه ریزی می کنیم که اتفاقات خوب در بحث های اصلی متفاوت باشد. در سایر موارد وقتی صحبت از سرمربی می شود سعی می کنیم آرامش خوبی در تیم داشته باشیم تا در پنج هفته اخیر حداکثر امتیاز را بگیریم. البته بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را در زمین انجام می دهند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا حق تیم خارج از زمین ضایع نشود.

وی همچنین گفت: محسن خلیلی سال گذشته سرمربی تیم های اصلی بود و سخت کار می کند. چندین طرح و برنامه جدید از افراد جدید آمده است و تلاش می کنیم در این هفته به نتیجه برسیم. اما دیدگاه های ما در این فصل متفاوت خواهد بود. ما به دنبال استعدادیابی و این موضوع برای معرفی افراد جدید به تیم بزرگسالان هستیم.

محمدی درباره انتقادها گفت: من با این فضا بیگانه نیستم. همه کسانی که در فوتبال بوده اند قطعا این چیزها را تجربه کرده اند. من همه انتقادات را قبول دارم و چیز خاصی نیست. من پاسخ خاصی ندارم، همه حق دارند انتقاد کنند. خیلی از دوستان با پیام های خوبشان به من امید می دهند و می فهمم که این برای هواداران واقعی مهم نیست و آنها به دنبال موفقیت تیم خود هستند. همه به من می گویند کارت را سفت کن.

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه «پرسپولیس» در خاتمه گفت: همه انتقادات را قبول دارم و با تمام وجود و بدون مشکل کارم را انجام می دهم. در طول بازی، من نیز سعی کردم با ارائه خود پاسخ دهم. الان هم سعی می کنم نظر کسانی که انتقاد می کنند عوض کنم. تمام تلاشم را می کنم تا عرق و تعصبم را نسبت به باشگاه نشان دهم. سعی می کنم با اعمالم از انتقادات کم کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید