من هیچ ارتباطی با نامزدهای دیگر ندارم. من به هیچ جا وابسته نیستم


ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892420

واکنش آقای ساتراگ به کمپین غریبه ها برای انتخابات دوچرخه

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با سایر کاندیداها ارتباطی ندارم و به جایی وصل نیستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون گفت: من به صورت مستقل در این انتخابات شرکت کردم و به هیچکس و جایی وابسته نیستم. من با بقیه ثبت نام کنندگان کاری ندارم.
وی درباره لغو اجلاس اجماع جزیره کیش گفت: دعوت برای حضور در این نشست از چند ماه پیش انجام شد اما هر بار فرصتی نبود. در هر صورت مقرر شد این جلسه 16 شهریور برگزار شود و به دلیل ثبت نام من در انتخابات فدراسیون و عدم ایجاد شبهه در مورد انتخابات، این جلسه اجماع را لغو کردیم تا حساسیتی ایجاد نشود.

هاشم کندی درباره ادامه حضورش در فدراسیون در خصوص ثبت نام انتخابات گفت: این موضوع در وزارت ورزش در حال تصمیم گیری است و من در این زمینه مخالفتی نخواهم داشت. ماموریت من این بود که رئیس فدراسیون باشم. من نزدیک به یک سال است که در این سمت هستم و تمام تلاشم را کرده ام تا دوچرخه سواری را به موفقیت برسانم. اگر تصمیم بگیرند من استعفا می دهم. همچنین امیدوارم قوانین بین المللی آسیبی به این حوزه وارد نکند. به هر حال وزارت ورزش باید این موضوع را کاملا رعایت کند. در قوانین داخلی و خارجی منعی برای ادامه فعالیت من وجود ندارد اما تصمیم نهایی با وزارت ورزش است.

دیدگاهتان را بنویسید