من پدری ندارم / رزمنده نیستم کجا برگردم؟!


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811131

دارنده مدال برنز المپیک گفت: با محمد بنا پدر ندارم، او مربی ماست اما باید انتخاب درست انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید عبدلی که به همراه پسر 10 ساله خود در سالن دروازه بوستان حاضر شده بود، درباره گفتگوی خود با سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جام تهتی گفت: پسرم به من سلام کرد و من رفتم تا او نباشد. می خواست به محمد بنا سلام کند که گفت سلام نکن، گفتم نه برو، بعد از اینکه به سلام من رفت من و محمد بنا سلام کردیم و چیز خاصی نگفتیم.

وی در خصوص دلیل مصاحبه هایش با محمد بنا گفت: مشکل خاصی با هم نداریم. بحث این بود که انتخاب درستی داشته باشیم. من پدر ندارم؛ او مربی ما است، ما به او احترام می گذاریم. چند سال دیگر از این احترام کاسته نخواهد شد. همیشه می گوید اینها بچه های من هستند.

دارنده مدال برنز بازی های المپیک در مورد برنامه های آینده خود تصریح کرد: برنامه خاصی ندارم، اصلا اهل مبارزه نیستم، کجا برگردم؟ به مربیگری هم علاقه ای ندارم.

عبدلی با خوش آمدگویی به مهمانانی که از سراسر کشور به اهواز آمده بودند، درباره جام تهتی گفت: از روز اول به دلیل اینکه تا ساعت 4 صبح در مزرعه بودم، مسابقات زیادی را تماشا نکردم. کشتی هایی که در سالن دیدم خوب بودند. دو سه تا جنگنده خوب بود، شرایط کشتی خوب بود و از نظر فنی تعدادی هم آمدند که جای امیدواری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید