ابلاغ ثبت ملی خانه پدری سردار سلیمانی به استاندار کرمان

ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799980

ساخته شده توسط وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی؛

وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی از ثبت ملی خانه پدری سردار شهید حاج حاجسم سلیمانی در فهرست آثار با ارزش تاریخی و فرهنگی به استاندار کرمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی از ثبت ملی خانه پدری سردار شهید حاج حاجسم سلیمانی در فهرست آثار با ارزش تاریخی و فرهنگی به استاندار کرمان خبر داد.

عزت الله ضرغامی در این پیام خطاب به علی زینی وند:

به استناد بند (ج) ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی مصوب 1364 مجلس شورای اسلامی و بند 6 ماده 3 اساسنامه سازمان میراث فرهنگی مصوب 1364. مجلس شورای 1367. و ماده 15 قانون حفظ، احیاء و احیاء متون تاریخی و فرهنگی ثبت اسلامی آثار ارزشمند فرهنگی و تاریخی منقول و غیرمنقول کشور در فهرست آثار ملی و شهرستانهای وابسته، ثبت آثار فرهنگی و تاریخی. آثار تاریخی «خانه پدری شهید حاج قاسم سلیمانی» واقع در استان کرمان، شهرستان رابر، بخش حنسا، بخش جواران، روستای کنات ملک که پس از انجام تشریفات قانونی لازم در فهرست آثار با ارزش تاریخی و فرهنگی قرار گرفته است. شماره 411 از 10 سال / 14/1400 به اطلاع خواهد رسید.

این اثر تحت حفاظت و نظارت این وزارتخانه است و هرگونه دخل و تصرف، توسعه و مرمت یا بازسازی اثر با تایید و نظارت این وزارتخانه امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید