سردار سلیمانی پدری دلسوز برای خانواده شهدا بود.

ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794532

معصومه زکی زاده گفت: سردار دلا تهدید را به فرصت تبدیل کرد و با این اقدام شعار «ما می توانیم» را در عمل ثابت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معصومه زکی زاده خواهر شهید محمد زکی زاده در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خبر شهادت سردار سلیمانی به اندازه خبر شهادت برادرم دردناک بود و گویا دوبار برادرمان را از دست داده ایم.

زکی زاده ادامه داد: سردار دلا خانواده شهدا را خانواده خود می دانست و مهمترین اولویت خود بعد از جبهه رسیدگی به خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم بود.

خواهر شهید افزود: شهدای مدافع حرم بسیار مخلص و پاک بودند، زیرا در جامعه امروز که کمی ایمان مردم ضعیف شده، ترجیح دادند برای پاسداری از حرم حضرت زینب(س) قیام کنند. پایان خوب بود

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با جنگ نرم دشمن، افزود: ابعاد و ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی باید به درستی تبیین و به نسل های آینده منتقل شود.

خواهر شهید گفت: حاج قاسم مکتبی است که بعد از شهادت عظمتش آشکار شد و امروز کشور به برکت خون این شهدا زنده و سرزنده است.

زکی زاده گفت: اعتماد به نصرت الهی، ساده زیستی، ایمان به مردم، حفظ ارزش های اسلامی، شهادت طلبی و شجاعت از ویژگی های زندگی شهید سلیمانی است.

خواهر شهید در ادامه با بیان اینکه اهمیت مقاومت در جامعه با شهادت سردار سلیمانی تبیین می شود، گفت: امروز فرهنگ مقاومت، دشمن را تکان داده است و باید برای پاسداری از او تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سردار دلا تهدید را به فرصت تبدیل کرده و با این اقدام شعار «ما می توانیم» را در عمل ثابت کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید