ارث پدری منجر به قتل آتشین یک خواهر در شرق تهران شد

کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه از مرگ مشکوک زن جوانی بر روی تخت اورژانس این مرکز درمانی به پلیس خبر دادند.

با اعلام این خبر تیم بررسی صحنه جرم به دستور قاضی محمد وهابی; بازپرس ویژه اداره دوم دادسرای جنایی با حضور در بیمارستان با جسد زن جوانی مواجه شد که بر اثر سوختگی جان خود را از دست داده بود.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مقتول به دلایل نامعلومی توسط برادرش سوار بر خودروی جیپ مورد اصابت چاقو قرار گرفته و سپس با پاشیدن بنزین به بدنش زنده زنده در آتش سوخته و متهم در حین ارتکاب جنایت دچار سوختگی شده است.

در ادامه بررسی ها مشخص شد که پس از آتش سوزی در خودرو، آتش توسط مرد غریبه ای با کپسول آتش نشانی خاموش شد و برادر و خواهر جوان به دلیل سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شدند.

اعترافات اولیه متهم

تحقیقات ادامه داشت تا صبح امروز متهم برای سیر مراحل مقدماتی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی گفت: در گذشته با خواهرم بر سر ارث پدرش که 3 ماه پیش فوت کرده بود درگیری داشتیم.

متهم ادامه داد: قصد داشتم برخی لوازم خانگی را به قیمت 60 میلیون تومان بفروشم که خواهرم مخالف بود. روز حادثه به خانه پدرم در شرق تهران رفتم، خواهرم هم آمد اما با هم آنجا بودیم. فندک نداشتم و چاقو و بنزین هم برای مقتول بود که داخل ماشین بود.

مرد جوان گفت: من و خواهرم در ماشین با هم دعوا کردیم. نمی توانم چشم بردارم از آنچه اتفاق افتاده است!

رسیدگی به این پرونده توسط قاضی محمد وهابی؛ تحقیقات ویژه برای قتل عمد از شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید