پیوستن به نکونام به فوتبال من کمک کرد/ فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست


ساعت: 18:51
تاریخ انتشار: 1393/02/14
کد خبر: 1833937

هافبک فولاد گفت: فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و این تیم در بازی آخر بهترین عملکرد را خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، آرش رضاوند، هافبک فولاد در خصوص پیروزی شب گذشته مقابل الغرافه گفت: ابتدا صعود ملت ایران به ویژه مردم شریف خوزستان را تبریک می گویم. مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم، رطوبت و گرمای هوای عربستان و البته فاصله نزدیک مسابقات واقعا بازیکنان را نگران کرد و هر چه بیشتر بازیکنان از نظر قدرت بدنی دچار مصدومیت یا کاهش وزن شدند.
وی ادامه داد: خدا را شکر با این همه سختی موفق شدیم به این مرحله صعود کنیم. کادرفنی، بازیکنان و تیم یک ماه به عنوان خانواده در کنار هم زحمات زیادی را متحمل شدند، اما در نهایت ما مزد زحمات خود را گرفتیم و این موفقیت گواه وجود همه مردم ایران و هواداران فولاد است. هافبک فولاد با بیان اینکه در این تیم حضور دارد و با جواد نکونام همکاری می کند، گفت: شاگرد آقای نکونام مایه مباهات است، او مربی بزرگی است و تورنمنت های زیادی در دوران فوتبالی خود انجام داده است، کاپیتان تیم ملی ایران است. تیم و تیم و بازی های بسیار خوبی انجام دادیم. ما کمک زیادی کردیم و به این کار ادامه خواهیم داد. اگر فولاد الان در آسیا در چنین شرایطی قرار دارد و قهرمان شده است، مهم ترین عامل آقای جواد است که البته همه این موفقیت ها را به دست آورده است.
وی تاکید کرد: خوشحالم که در کنار او هستم زیرا او به روند فوتبالم کمک کرد و امیدوارم بتوانیم در کنار هم کارهای بزرگتری انجام دهیم. از زحمات او سپاسگزارم و امیدوارم در عرصه مربیگری به آنچه شایسته است برسد.
رضاوند با اشاره به محرومیت خود از بازی بعدی افزود: بازی ها به هم نزدیک است و فشار روحی و جسمی روی بازیکنان است. در دیدار قبلی فکر می کنم یک لحظه تصمیم اشتباهی گرفتم که منجر به کارت زرد شد. خدا را شکر تیم ما صعود کرده و البته فولاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست و با حضور بازیکنانی که در اختیار داریم قطعا این تیم بهترین عملکرد را در بازی آخر خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید