هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و 4 بازی مانده / هیچ بازیکنی حق ندارد فردا به این برد فکر کند!


ساعت: 23:39
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837636

بازی بسیار سخت و پر استرسی مقابل شهر ماشین ها داشتیم

سرمربی استقلال گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم دیداری بسیار سخت و با تنش زیاد مقابل شهر خودرو داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل شهرهدرو گفت: همانطور که انتظار داشتیم بازی برای ما بسیار سخت و پر استرس بود. واقعیت این است که شاهخودرو نسبت به نیم فصل اول پیشرفت زیادی داشته است. به سید عباسی تبریک می گویم که 90 دقیقه خوب بازی کرد و کار را برای ما سخت کرد. به بازیکنانم تبریک می گویم. این روحیه جنگندگی است که دوست دارم تا دقیقه 90 در استقلال ادامه بدهم. با تشکر از شاگردانم

وی ادامه داد: امشب می توانند خیلی خوشحال باشند اما فردا که به تمرین ریکاوری می آیند باید روی تمرینات تمرکز کنند و به بازی بعدی مقابل فولاد فکر کنند.هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و 4 بازی باقی مانده است و ما همانطور که روی بازی های قبلی تمرکز کرده بودیم، مقابل فولاد بازی خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. از تماشاگران برای حمایت از تیم و تشکر از شاگردانم که تا دقیقه 90 تسلیم نشدند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: وقتی در این فصل بردیم و البته نباختیم، پیام من به بازیکنان این بود که الگوی استقلال بازی کنند. این مدل استقلال است که تماشاگران تا دقیقه 90 می نشینند و منتظر پیروزی تیمشان هستند.» شاگردان من سهم عمده ای در این موفقیت دارند.

مجیدی در مورد زمان حریفان و برنامه ریزی برای جلوگیری از عصبی شدن بازیکنان و تمرکز روی بازی گفت: طبیعی است. شما نقاط منفی تیم شهرخودرو را می بینید و من هم نکات مثبت این تیم را می بینم. آنها در فاز دفاعی عالی و منظم بودند. آنها یکی از بهترین تیم هایی بودند که مقابل آنها بازی کردیم. این پیشرفت به خاطر حضور سید عباسی است که با این تیم خیلی خوب کار می کند. آنها در زمین حریف بازی کردند و یک امتیاز برایشان خوب بود. بازی عادی بود اما شاگردانم تا دقیقه 90 تلاش کردند و توانستند پیروز شوند.

در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود استقلال خیلی خوب بازی کرد، او هم توپ را در اختیار دارد، اما پاس دادن بازیکنان این تیم در محوطه جریمه چندان دقیق نیست و این اتفاق تماشاگرانی را که تا دقیقه 90 برای استقلال منتظر می مانند. ارسال پاس ها و توپ های بلند. گل ها می رسند. انتظارات فرهاد مجیدی از استقلال، پاس های یکباره و پاس های کوتاه است. گفت: من اصلا با شما موافق نیستم. سوال بعدی!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوالی که بعد از بازی سپاهان درباره پرونده باگنام تا بازی امروز مطرح شد؛ به بازیکنانی که از این حواشی به دور هستند چه گفتید؟ گفت: همان حرف هایی که در رختکن زدم. فقط امشب اوقات خوشی داریم و از فردا تمرکز روی تمرین است و هیچکس نباید در مورد بازی با ماشین های شهری صحبت کند. می توانیم در جلسه آنالیز نقاط ضعف خود را به بازیکنان نشان دهیم و به نقاط قوت نگاه کنیم اما هیچکس حق ندارد از فردا به این بازی فکر کند. بازیکنان باید روی بازی با فولاد تمرکز کنند، زیرا تمام 4 بازی بعدی ما سخت است.

مجیدی درباره اینکه استقلال با دو برد دیگر قهرمانی را قطعی می کند و اینکه آیا استراتژی تیم این است که زودتر تمام شود یا در مسابقه سختی مثل فولاد برای پیروزی وارد زمین شود، تصریح کرد: از همان ابتدا این تفکر برای من و کادر فنی بود. بیایید بازی به بازی پیش برویم، در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی فولاد است و کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم و داریم کار خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید