روز سخت و پرتنشی مقابل پرسپولیس در پیش داریم/هنوز هیچ اتفاقی برایمان نیفتاده است


ساعت: 22:51
تاریخ انتشار: 1401/06/18
کد خبر: 1896260

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی سخت و پرتنشی را برای تیمش مقابل پرسپولیس پیش بینی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس گفت: لیگ کم کم دارد شکل می گیرد. خدا را شکر بچه ها در پنج هفته اخیر زحمت کشیده اند و نتیجه تلاش آنها رضایت مسجدسلیمانی و هواداران خوزستانی است زیرا قولی که قبل از فصل داده بودیم این بود که بازی های خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم تا استرس سقوط را نداشته باشیم. . الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده و فقط پنج هفته از لیگ می گذرد. نتایج نزدیک است و می توانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر تمرکزمان را از دست بدهیم روزهای بدی را پشت سر می گذاریم اما با شرایطی که می بینیم و تلاشی که بچه ها انجام می دهند به روزهای آینده لیگ بسیار امیدوار هستم و از این بچه ها بیشتر می شنویم.” برد هفته گذشته مقابل تیم شایسه نفت آبادان می تواند یکی از عناوین خوب ما باشد. خدا را شکر بعد از مدت ها توانستیم بعد از گل خورده به بازی برگردیم و بیش از 35 پاس بدیم. بار در برخی از مراحل و غالب است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان همچنین خاطرنشان کرد: فردا به مصاف تیمی می رویم که فوتبال، هویت و کیفیتش نیازی به صحبت من ندارد. فردا قطعا برای ما سخت و پرتنش خواهد بود و برای یک بازی سخت و تاکتیکی آماده شده ایم. امیدواریم بچه ها تمرکز داشته باشند. از آنجایی که فاصله بازی ما از صنعت نفت تا پرسپولیس کم بود، بیشتر سعی می کردیم جلساتمان تئوری باشد و بچه ها را از نظر روحی و روانی برگردانیم.

نریمان جهان: خوشحالم که در نفت مسجد سلیمان حضور دارم

مهاجری با ابراز امیدواری نسبت به ارائه فوتبال پرجمعیت مقابل پرسپولیس گفت: خبر خوب در این میان امتیاز گرفتن از امیدهای برتر کشور بود. این می تواند نوید خوبی برای جوانان مسجدسلیمانی باشد که می توانند شرایط حضور در تیم بزرگسالان نفت مسجد سلیمان را فراهم کنند. در این میان به زیرساخت نیاز داریم. امیدها باید بتوانند در روند سه ساله تیم بزرگسالان را تغذیه کنند.

وی درباره بازیکنان تیمش در بازی فردا گفت: خدا را شکر تا الان مصدومی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به نقش هواداران این تیم در بازی فردا تصریح کرد: تماشاگری که فوتبال را بفهمد می تواند کمک زیادی به ما کند. درست است که در بازی با صنعت نفت کمترین هوادار را داشتیم اما همین تعداد هم انرژی مثبت ایجاد می کند. حضور تماشاگران فردا به ما کمک می کند و امیدوارم فردا ورزشگاه را به رنگ زرد کره ای زیبا ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید