پیام عوامل فیلم «بی مادر» به مردمی که نسخه قاچاق ندیدند/ خاطره شیرینی در روزهای تلخ سینما برایمان رقم زدید

فروش بدون مادر برای 48 ساعت پر حادثه;

بازیگران فیلم Motherless در یادداشتی خطاب به مخاطبانی که نسخه قانونی فیلم خود را به جای نسخه بوتلگ تماشا کردند، از آنها تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


، فیلم سینما «بی مادر» که از جمعه شب 17 آذر آغاز می شود فیلم نت به صورت آنلاین منتشر شد و در عرض 48 ساعت به مرز 700 میلیون فروش رسید. این رقم برای فروش بلیت 60 هزار تومان است.

فیلم سینمایی «بی مادر» از شامگاه جمعه در حالی اکران آنلاین خود را آغاز کرد که نسخه بوتلگ از شب قبل در فضای مجازی قرار گرفت و در همان ساعات پس از این اتفاق، گروه فیلم از اهالی سینما خواست از تماشای نسخه بوتلگ خودداری کنند. .و نسخه با کیفیت و رسمی اثر را به صورت قانونی از فیلم نت تماشا کنید.

استقبال مردم از اکران اینترنتی این فیلم نشان می دهد که مخاطبان جدی سینمای ایران به دلیل احترام به حقوق نویسندگان اثر از دانلود غیرمجاز پرهیز کرده اند و به همین دلیل تهیه کنندگان فیلم «بی مادر» از حضار و اهالی فرهنگ و رسانه قدردانی کرد.

متن آنها به این شرح است: «بیایید اول حرف آخر را بزنیم. ما از تک تک شما، مخاطبان و کلاه ما از شما سپاسگزاریم. برای ساخت فیلم و هر محصول فرهنگی موانع زیادی وجود دارد و غلبه بر هر یک از آنها خون زیادی می طلبد. از عبور از هزار و یک چرخ برای یافتن یک سرمایه‌گذار مشترک تا عبور از مشکلات صدور مجوز و تولید در طول همه‌گیری کرونا؛ اما ناگهان این همه تلاش در زمانی که هیچ انتظاری ندارید پس از شنیدن خبر انتشار نسخه بوتلگ فیلمتان در فضای مجازی و پخش گسترده و نامنظم شبکه های ماهواره ای همراه با غرامت مادی و معنوی برای سازندگان کار؛ صدمات اقتصادی وحشتناک بر بدنه نازک سینما تاثیر می گذارد.

خبر تلخ چهل و هشت ساعت پیش برای ما این بود که سریال لو رفتن و قاچاق فیلم در ایران به «بی مادری» رسیده است. دقیقا دو هفته قبل از انتشار آنلاین بود اما روی دیگر سکه تجربه شیرین همراهی و همدردی شما مخاطبان عزیز و همراهی مردم فرهنگ بود. به همت و حمایت دوستانمان در بستر فیلم نت، این فیلم در کمتر از بیست و چهار ساعت بدون تبلیغات و با حمایت شما عزیزان منتشر شد که گویای درک و هوش شما در حمایت از مادی و معنوی است. حقوق اثر و تماشای قانونی فیلم او بازگشت و در کمتر از یک روز فروش خوبی داشت. همه این سخنان بهانه ای شد تا بگوییم از تک تک شما قدردانی می کنیم. از اینکه از فیلم و سایر محصولات فرهنگی ما حمایت می کنید سپاسگزاریم. Motherless را از پلتفرم قانونی و در پلتفرم FilmNet تماشا کنید.

بازیگران فیلم “بی مادر”



آیا این خبر مفید بود؟