تاکنون هیچ یک از انتخابات به تعویق نیفتاده است.

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798231

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: صلاحیت صحبت درباره حضور پولادگر در معاونت قهرمانی را ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ علی رگاتی، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر توسعه قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه اجلاس انتخاباتی فدراسیون تکواندو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما نایب رئیس هستید، گفت: آیا شما نایب رئیس هستید؟

وی در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: صبح انتخابات در شرایط آزاد برگزار شد و مجمع تصمیم خود را گرفت. ما در هیچ جلسه ای با آرا و نامزدها کاری نداریم، هر چه جلسه تصمیم بگیرد انجام می دهیم.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر توسعه قهرمانی وزارت ورزش گفت: ما همیشه به شرایط پیش رو امیدواریم. امیدوارم همه دوستانی که رای می دهند چون رای یک تیم است نه یک نفر همه غم را به میدان بیاورند. آنها باید از تجربیات افراد گذشته استفاده کنند. در واقع سرمایه های ورزشی کشور را نباید در هر رشته ورزشی به چند دسته تقسیم کرد. این سرمایه می تواند در زمان انتخابات از نامزد حمایت کند، اما در زمان تبلیغات همه باید در کنار هم باشند و به تیم منتخب کمک کنند تا فدراسیون را هدایت کند.

وی در خصوص به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون تیراندازی تاکید کرد: 5 انتخابات دیگر در پیش داریم. تاکنون هیچ یک از انتخابات به تعویق نیفتاده است. فدراسیون نابینایان این موضوع را لحاظ کرد. بر اساس اساسنامه جدید، فدراسیون دانشجویی باید از طریق آموزش و پرورش پیگیری شود. خوشبختانه مشکل انتخابات کور در حال حل شدن است و ما این کار را انجام خواهیم داد.

راگاتی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات در ماه جاری برگزار می شود، گفت: بله. تمام تلاش این است که فدراسیون ها تا حد امکان بلاتکلیف بمانند و با منتخبان کار کنند. به تعویق می افتند، طبق اساسنامه باید 20 روز قبل تایید اعتبارنامه را اعلام کنیم، اگر بخواهیم این فاصله را رعایت کنیم ممکن است به جلسه دی ماه نرسیم. البته سعی می کنیم تا قبل از پایان سال و قبل از انتخابات کمیته المپیک فدراسیون بلاتکلیف نباشیم. مگر در موارد استثنایی.

وی در پاسخ به این سوال که سرنوشت معاونت وزیر چه زمانی مشخص می شود که آیا پولادگر گزینه تصدی این پست است یا خیر، گفت: اختیار صحبت در این خصوص را ندارم، انشالله سجادی به زودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید