تلاش ها برای خنثی سازی تحریم ها به تعویق نیفتاده است

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800356

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در توئیتی با بیان اینکه لغو تحریم ها از برنامه های جدی دولت است، گفت: در دولت سیزدهم تلاش برای خنثی سازی تحریم ها به مذاکره موکول نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله رئیسی در توئیتی نوشت: اگرچه تلاش برای رفع تحریم‌ها یک دستور کار جدی دولت است، اما تلاش‌ها در دولت سیزدهم برای رفع تحریم‌ها به مذاکره موکول نشده است.

رئیس جمهور افزود: امروز در همان شرایط تحریم، فروش نفت ما به قدری افزایش یافته که دیگر جای نگرانی نیست و عواید آن به کشور باز می گردد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی روز پنجشنبه در حاشیه سفر استانی خود به هرمزگان در گفتگوی ویدئویی با دوازدهمین اجلاس دانشمندان در کوم، اظهار داشت: علاوه بر رفع تحریم ها، موضوع خنثی سازی تحریم ها و صادرات غیرنفتی از سوی سازمان ملل مطرح شده است. دولت با جدیت این کار در حال انجام است، افزود: تورم دغدغه اصلی مردم است، طبق اعلام بانک مرکزی تورم امروز در کشور در 70 سال گذشته بی سابقه است اما روند کاهشی تورم در ایران آغاز شده و دولت برای تغییر وضعیت بسیار ملموس است.” دلگرم کننده است.

وی گفت: ما مفتخریم که به دنبال رفع تحریم ها هستیم. «صادرات نفت ایران به حدی افزایش یافته که دیگر نگران آن نیستیم، آیا این کشور است؟

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید