2 دستور کار برای خنثی سازی و رفع تحریم ها / تحمیل کالاهای اساسی خوب است

زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796698

رئیس جمهور با اشاره به دو دستور کار دولت برای خنثی سازی و رفع تحریم ها گفت: وضعیت کالاهای اساسی در وضعیت خوبی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی جمعه شب در دیدار آیت الله شبیری زنجانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم، به سفر استانی قم به قم اشاره کرد و افزود: منصوب می شود.

وی با ارائه گزارشی از جلسات و برخوردهای صورت گرفته از سفر دو روزه به استان گفت: تصمیمات کوتاه مدت و میان مدتی برای رفع برخی از مشکلات کوم اتخاذ شده است.

وضعیت کالاهای اصلی سالم است

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه وضعیت کالاهای اساسی در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: در ابتدای دولت در تامین نیازهای اساسی مردم کمبودهایی داشتیم که با تدابیری این مشکل برطرف شده است.

رئیس جمهور با اشاره به وجود تورم در جامعه خاطرنشان کرد: هیچ یک از اقدامات اشتباه گذشته در خصوص تورم که مردم نیز به حق از آن گلایه دارند که منجر به روند نزولی شاخص تورم کشور شد، انجام نداده ایم. «از جمله وام های بانک مرکزی که دولت از آن برای پرداخت حقوق استفاده نمی کند.

وی با اشاره به دو دستور کار دولت برای خنثی سازی و لغو تحریم ها، گفت: پایگاهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برای خنثی سازی تحریم ها در دولت ایجاد شده و دستگاه دیپلماسی در حال تلاش برای رفع تحریم ها است. “

امیدوارم مشکلات مردم حل شود

آیت الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات مردم گفت: هرکس به وظیفه خود عمل کند خداوند او را یاری می کند.

این مرجع تقلید شیعیان جهان می افزاید: خداوند به شما کمک کند مشکلات را حل کنید.

رئیس جمهور امشب با آیت الله صافی گلپایگانی نیز دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید