تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه فرآیند انتخابات اصفهان نداریم

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان :

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه فرآیند انتخابات نداریم.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در حاشیه بیست‌ و‌ پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان ضمن قدردانی از رسانه‌های استان بمنظور همراهی در اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات، بیان کرد: طبق گزارش ارائه شده توسط رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، آنچه که برجسته‌ است همراهی و همکاری رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی فرآیند انتخابات است که قابل تقدیر است.

جان‌نثاری ادامه داد: انتظار می‌رود همانند چند ماه گذشته اطلاع رسانی به مردم به صورت شفاف، دقیق و روشن ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد امنیت نیز بررسی وضعیت امنیت استان برای برگزاری انتخابات به صورت دقیق و شهرستانی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه فرآیند انتخابات نداریم.

جان‌نثاری عنوان کرد: برخی ابهامات در فضای حقیقی و مجازی مطرح می‌شود و ما موظف هستیم تا ابهامات را رفع کنیم و در جهت سلامت انتخابات تلاش کنیم هرگونه ابهامی وجود دارد رفع شود.

وی ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی ما برگزاری فرآیند انتخابات به صورت شیشه‌ای است، گفت: از این رو درصدد هستیم تمامی فرآیند انتخابات را برای اهالی رسانه و مردم تشریح کنیم و ابتدا و انتهای هر فرآیند اطلاع‌رسانی جامع و کاملی داشته باشیم تا شبهه و ابهامی ایجاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: رسانه‌ها هر گونه ابهامی دارند به کمیته اطلاع‌رسانی منعکس کنند تا به صورت مستقیم یا به وسیله اطلاعیه درصدد رفع شبهات اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات براساس چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری (امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت) انجام شود.

وی ضمن تقدیر از ستاد امنیت انتخابات نیز، گفت: امور این حوزه بسیار گسترده است، مسئله تأمین امنیت انتخابات یکی از ارکان برگزاری انتخابات است که بر آن بسیار توجه داریم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برآورد‌های ما حاکی از آن است که تاکنون هیچ مشکل امنیتی در حوزه برگزاری فرایند نداریم اما همچنان بایستی هوشیار باشیم و راه ورود دشمن را مسدود کنیم.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید