وزیر کشور: مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم

وزیر کشور: مشکل امنیتی در شهرکرد نداریم

روز جدید احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه مشکل آب شهرکرد مطالبه مردم است گفت: در حال حاضر مشکل تا حدود زیادی حل شده و در وضعیت پایداری قرار دارد و قسمت کوچک باقی مانده نیز به سرعت حل می شود. .

وزیر کشور با بیان اینکه مشکل آب شهرکرد مطالبه مردم است، گفت: در حال حاضر مشکل تا حدود زیادی حل شده و در وضعیت پایداری قرار دارد و قسمت کوچک باقی مانده نیز به سرعت حل می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور درباره مشکلات تامین آب شرب شهرکرد و تلاش های صورت گرفته برای رفع این مشکل گفت: به هر حال پس از بلایای طبیعی اخیر که در سراسر کشور رخ داد، برخلاف همه تلاش ها، در این مسیر وجود داشت. همچنین در انتقال آب آشامیدنی به مردم مشکل دارد.

وی به تسنیم گفت: از این رو مجبور شدیم آب تانکری را برای ساکنین محترم این منطقه تامین کنیم و در عین حال با استفاده از ظرفیت لازم تلاش های زیادی برای رفع سریع این مشکل صورت گرفت.

وزیر کشور افزود: هم استاندار و هم وزیر نیرو و معاونانشان برای نظارت بر کار به محل رفتند. در حال حاضر مشکل تا حد زیادی حل شده و در وضعیت پایداری قرار دارد و بخش کوچک باقی مانده نیز به سرعت حل خواهد شد.

وحیدی با اشاره به «سوءاستفاده ضد انقلابیون و بدخواهان» گفت: همیشه سعی می کنند هر موضوعی را به سمت ضدامنیتی ببرند اما در شهرکرد مشکل امنیتی نداریم، قبول داریم که این مشکل یکی است. از مطالبات مردم . و بخشی از مشکل از کنترل خارج شد، اما سعی کردیم مشکل را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید