هیچ مشکل امنیتی در پایتخت نداریم


ساعت: 17:32
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1819019

فرمانده انتظامی صوفیه گفت: در تعطیلات نوروزی با پای پیاده موتورسیکلت ها و خودروها به صورت محسوس و نامحسوس ماموریت شبانه روزی انجام دادند و خدا را شکر از نظر امنیتی، ترافیکی و پلیسی مشکلی نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس صوفیه با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروزی تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا امنیت و آرامش شهروندان خدشه ای وارد نشود و شهروندان عزیزمان بتوانند در روزهای اخیر با آرامش در پایتخت تردد کنند. در اسفندماه با راه اندازی قرارگاه امام علی (ع) تدابیر لازم و اقدامات انتظامی و جاده ای به صورت روزانه برای برقراری و حفظ امنیت، انضباط و آرامش شهروندان و جلوگیری از استفاده سارقان اعلام و اجرا شد. و جنایتکاران

وی افزود: طرح های انضباطی مختلفی در این مدت در حال اجراست که از آن جمله می توان به طرح تشدید مبارزه با سارقان و مالخرها و جمع آوری معتادان متجاهر و انجام گشت های هدفمند با تحلیل جغرافیایی و زمان وقوع جرایم مختلف و قاچاق اشاره کرد. منطقه طرح مقابله با سرعت بالا بر اساس آن در حریم معابر و بزرگراه ها انجام می شود که می تواند بسیار خطرناک باشد.

رئیس پلیس صوفیه با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا امنیت و آرامش شهروندان بر هم نخورد، گفت: طرح نوروزی با قدرت و کیفیت در پایتخت اجرا شد.

وی با تاکید بر اینکه نوروز را به سلامت و آرامش سپری کردیم، افزود: در تعطیلات نوروزی گشت ها، موتورسیکلت ها و خودروها به صورت شبانه روزی در منطقه تهران بزرگ در حال انجام ماموریت بودند و خدا را شکر بابت زحماتشان اعمال خاصی نداشتیم. مسائل، ترافیک یا امنیت در پایتخت.

سردار رحیمی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و اقامه نماز این ماه در ستاد فرماندهی انتظامی تهران از ساعت 24 تا 2 بامداد با حضور مداحان برجسته و سخنرانان مکتب الزهرا سلام الله علیها و این مراسم از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. به صورت زنده پخش می شود، گفت: تمهیدات لازم برای تردد و انضباط اندیشیده شده و گشت ها در زمینه بازدید از اصناف در این مدت فعالتر خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید