نکونام گفت با فولاد ادامه می دهد/ باشگاه فولاد با جدایی سرمربی خود موافق نیست


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896273

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام تمایلی به جدایی از فولاد نداشت و آخرین حرفش ادامه حضور با فولاد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال گفت: داستان و فیلمنامه جدیدی شکل گرفته است، تیم ما مسیر خوبی را طی کرده است و فردا در انزلی بازی حساسی با ملوان داریم. این داستان ها چنین است.» می آید. اصول حرفه ای رعایت نمی شود، باید حرفه ای عمل کرد و اگر برنامه ای یا گفتگویی است نباید رسانه ای شود تا بعداً بگوییم می شود یا نه.

وی در ادامه گفت: در آخرین صحبتی که با نکونام داشتم گفت با فولاد ادامه می دهم و هستم. حالا نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. نکونام نمی خواست فولاد را ترک کند و آخرین حرفش ادامه دادن فولاد بود. باشگاه فولاد با رفتن نکونام موافق نیست اما این فوتبال است و نمی توان برای فردا برنامه ریزی کرد که چه اتفاقی می افتد اما فولاد هیچ شرایطی برای جدایی نکونام از تیم ندارد.


نکونام گفت من فولاد می مانم

گرشاسبی درباره کاستی های باشگاه از سمت های خود گفت: اشاره کردم که باشگاه فولاد مخالف این انشعاب است و تیم ما در مقاطع حساس و مهمی قرار دارد. ما هزینه و برنامه ریزی کرده ایم و به دنبال بازی های خود در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. خود نکونام اعلام کرده که می ماند و این آخرین اطلاعاتی است که به وضوح گزارش خواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: نکونام در فوتبال ما کار می کند و اگر فردی بخواهد برود شرایط فرق می کند اما تا الان همه با هم هماهنگ و یکپارچه هستیم و اعلام کرد در فولاد می ماند باید. صبر کن چی میشه آینده باش تاکید می کنم نظر باشگاه فولاد ادامه دادن با نکونام است.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید