جدایی مهاجم پرسپولیس تایید شد; یحیی موافق است؟

فشار وحشتناک هواداران پرسپولیس به مدیریت و کادر فنی باشگاه برای به خدمت گرفتن یک و بعداً دو مهاجم خارجی نخبه باعث شد عبدی کم کم از چشم ها محو شود و هیچکس منتظر درخشش او نباشد. طبیعتاً یحیی قرار نبود مهاجم یک میلیون دلاری خود را رها کند تا به عبدی بازی برسد. حتی در مقاطعی در هشت هفته اخیر حامد پاکدل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و عبدی فرصتی برای حضور در زمین پیدا نکرد.

مهدی عبدی در 9 هفته گذشته تنها 171 دقیقه در زمین حضور داشته و نتوانسته کار خاصی انجام دهد. در آن بازه زمانی نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گل داد و حتی یک پنالتی را که برای تیم گرفت از دست داد، بنابراین تاثیر او در نتایج تیم صفر است.

از طرفی این بازیکن در این فصل دو سه بار مصدوم شده است که آخرین آن هم همین سه روز پیش بود. عبدی یک بار در پیش فصل و یک بار در ابتدای فصل مصدوم شد و بار دوم به طرز عجیبی خیلی زودتر از زمان اعلام شده به تمرینات بازگشت. یکی دو روز پیش باز هم خبر مصدومیت او منتشر شد، در همان شرایطی که صحبت های جدی درباره انتقال او به تیم اروپایی مطرح شد.

تابستان امسال باشگاه پرتغالی چاوز برای این مهاجم پیشنهاد داد اما چون او قرارداد داشت نتوانست برود اما حالا با توجه به اینکه با حضور دیاباته و لوکادیا و اضافه شدن آل کثیر شانس بسیار کمی برای بازی در حضور پاکدل دارد. او می خواهد دوباره برود

به نظر می رسد اگر عبدی دوباره درخواست جدایی بدهد، هم یحیی خوشحال است و هم باشگاه حاضر است در ازای رقمی با او موافقت کند، شاید در آن صورت هر دو طرف برنده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید