پرسپولیس با عجیب ترین خرید تاریخ باشگاه موافق است

پرسپولیس با عجیب ترین خرید تاریخ باشگاه موافق است

آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس از سوی کمیته وضعیت فیفا به پرداخت 86 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شد اما عدم پرداخت به موقع این پول باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شد. در حالی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده است اما به دلیل این مشکل پنجره نقل و انتقالات بسته است فعلا نمی تواند قرارداد این بازیکنان را ثبت کند و برای این منظور باید ابتدا بدهی استوکس پرداخت شود.

پرسپولیس اخیراً از منابع مختلف به دنبال پول بوده و حالا خبر می رسد که این باشگاه 86 هزار یورو برای پرداخت این بازیکن ایرلندی پرداخت کرده تا سرخپوشان امیدوار به باز شدن پنجره باشگاه در نقل و انتقالات باشند.

به نظر می رسد پرسپولیس بالاخره افتتاح می شود و هفته آینده به استوکس ها پول می دهد. شنیده ها حاکی از آن است که این پول در لندن به استوکس پرداخت خواهد شد و به همین دلیل وکیل این بازیکن این مشکل را به کمیته وضعیت فیفا اعلام کرده تا پنجره قرمز باز شود. طبق برنامه اعلام شده از سوی یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، آماده سازی این تیم از 9 تیرماه آغاز می شود و بازیکنان جدید با حضور در دور جدید تمرینات، رسما کار خود را با پرسپولیس آغاز خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید