مهاجم پرسپولیس جدایی خود را تایید کرد

مهاجم پرسپولیس جدایی خود را تایید کرد

حامد پاکدل که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، در مقطعی از فصل و در شرایط ایده آل خود آقای گل آن تیم شد. اما در ادامه در تمرینات این تیم دچار بدشانسی و مصدومیت شدید شد و در نهایت تاج او را برای مدتی از ترکیب اصلی خارج کرد.

اتفاقی که با امضای قرارداد یورگن لوکادیا، احتمال حضور این مهاجم در ترکیب را به کلی کاهش داد تا او نتواند دوباره به عنوان آقای گل سرخپوشان ظاهر شود. پاکدل این روزها در صدر اخبار جدایی اش از پرسپولیس قرار دارد و شایعات جدایی او داغ شده است. مشکلی که واکنش او را نیز در پی داشت و مدعی است از این حاشیه ها و اخبار خسته شده است و برعکس به دنبال تمرکز بر یک نمایش موفق در بین شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.

حامد پاکدل در ابتدا درباره برتری تیمش در نیم فصل گفت: خدا را شکر توانستیم اولین گل خود را در این بازی ها به ثمر برسانیم. امتیازات نیم فصل اول مهم و حیاتی است و قطعا در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد. ما باید این روند را حفظ کنیم و در این مسیر شرایط را بهتر کنیم تا بتوانیم به هدف نهایی خود که قهرمانی است برسیم.»

و ادامه داد: کار سختی در پیش داریم. سوارکاران قوی و باکیفیتی داریم که به سختی در نیم فصل دوم امتیاز از دست می دهند و همچنین امیدواریم با نتایج بهتر به هدف خود برسیم.”

مهاجم پرسپولیس درباره شایعه جدایی اش از این تیم می گوید: «من خودم واقعا خسته شدم. کافی است هر دقیقه، اگر نه هر روز، شایعه و خبر جدیدی از تیم بعدی من منتشر کنند. من تازه از تمرین تیمی برگشتم و دیدم که به دو تیم دیگر مرتبط شده ام. چرا خیلی ها دنبال شایعات و اخبار در فضای مجازی هستند؟ من الان پرسپولیسی هستم و از حضور در این تیم احساس غرور می کنم. می دانم چه مسئولیت سنگینی بر دوش من است و باید سعی کنم بهتر باشم تا انتظارات را برآورده کنم.

وی ادامه داد: من نمی فهمم چرا باید هر روز به تیمی اعزام شوم و چرا این شایعه درباره دیگران نیست؟ تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم و سعی می کنم ابتدا در تمرینات و در نهایت در فرصت هایی که در اختیارم قرار می گیرد، به بهترین شکل انتظارات کادر فنی را برآورده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید