مهاجم تیم ملی مذاکره با پرسپولیس را تایید کرد

شهاب زاهدی که در تیم اوکراینی زوریا لوهانسک بازی می‌کرد، پس از آغاز حمله نظامی روسیه، اوکراین را ترک کرد و طبق قوانین جدید فیفا موقتاً به باشگاه پوشکاشا مجارستان رفت.

زاهدی هم برای فصل آینده مدنظر پرسپولیس است و خودش هم تایید می کند که با این تیم مذاکره کرده است. اما به دلیل نامشخص بودن لیگ اوکراین و قرارداد او با زوریا، شرایط نامشخص است.

این مهاجم گفت: من با تیم اوکراینی قرارداد دارم. آنها هنوز تصمیم نگرفته اند که فصل آینده لیگ اوکراین را برگزار کنند.

زاهدی ادامه داد: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفتند و صحبت هایی شد اما جواب ندادم. شرایطم را نمی دانم. اگر لیگ اوکراین برگزار شود احتمالا زوریا من را می فروشد و اگر برگزار نشود بازیکن آزاد هستم و شرایط فرق می کند. منتظرم ببینم چی میشه

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به لیگ ایران بازگردد؟ گفت: به آن فکر نکرده ام و نمی دانم. پرسپولیس جایی بود که من بزرگ شدم. من علاقه خاصی به این تیم دارم اما شرایطم را نمی دانم.

زوریا لوهانسک مهاجم ایرانی با بیان اینکه در حال حاضر به جز پرسپولیس پیشنهاد جدی از سوی ایران وجود ندارد، گفت: اما در آخرین پنجره نقل و انتقالات (زمستان) تیم های زیادی از ایران تماس گرفتند.

زاهدی که در خصوص برنامه سلام صبح بخیر صحبت می کرد، همچنین این سوال را مطرح کرد که آیا پیشنهادی از لیگ های بزرگ اروپایی وجود دارد؟ او گفت: دوست دارم در پنج لیگ برتر اروپا بازی کنم، اما اکنون نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

دیدگاهتان را بنویسید