من خسته ام؛ هنوز تصمیمی برای شرکت در انتخابات دوچرخه سواری ندارم


ساعت: 17:13
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887147

معتادان از شرکت در انتخابات منعی ندارند

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: خسته هستم و هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بازدید حمید سجادی و رضا صالحی امیری وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک و رایزنی با مسئولان فدراسیون جهانی دوچرخه سواری، تصویب اساسنامه فدراسیون دوچرخه سواری ایران توسط UCI آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران در دستور کار قرار گرفت.

فدراسیونی که نزدیک به 2 سال است بلاتکلیف مانده و توسط سرپرست اداره می شود و حتی تعلیق هم شده است.

جلسه فوق العاده فدراسیون دوچرخه سواری امروز برگزار و تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون مشخص شد.

رسول هاشم کندی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره برنامه خود برای رقابت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: حدود 20 روز فرصت دارم تا فکر کنم و به نتیجه برسم و در حال حاضر آنقدر خسته هستم که تصمیمم قطعی نیست.

هاشم کندی در پاسخ به این سوال که گفته می شود کسانی که سابقه محرومیت یا تعلیق به دلیل دوپینگ دارند نمی توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ وی گفت: اساسنامه فدراسیون بر عهده همه است. اتحادیه جهانی قوانین خاص خود را دارد و ما این موضوع را از کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی جویا شدیم و در تاریخ 4 ژانویه 2022 به ما اطلاع دادند که در سطح فدراسیون های ملی ممنوعیتی وجود ندارد. فقط فردی که ممنوع الفعالیت است نمی تواند به مدت 5 سال سمت های مختلف داشته باشد. اساسنامه به مدت 8 ماه در اختیار فدراسیون جهانی بود و چنین بندی در آن گنجانده نشده بود و هیچ کشوری چنین بندی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید