پاسخ استفساریه انتخابات تکواندو هنوز نیامده/ در نظر داریم در رشته های بسکتبال، دوچرخه سواری و تیراندازی انتخابات برگزار کنیم.


ساعت: 16:28
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808453

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما تابع قانون هستیم، زیرا هیچ شخص و نهادی خارج از قانون نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: ما به اساسنامه، نظر اعضای هیات رئیسه و مجمع احترام گذاشته و تمکین می کنیم. قانون. هیچ شخص یا نهادی خارج از قانون نیست.

وی در خصوص برگزاری انتخابات چند فدراسیون از جمله تیراندازی و بسکتبال گفت: انتظار داریم امسال این دیدارها برگزار شود و امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که در روزهای آینده این اتفاق بیفتد. البته ویروس بدنام کرونا مشکلاتی را ایجاد کرد، اما مصمم به برگزاری جلسات هستیم.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری و تصمیم فدراسیون جهانی در مورد اساسنامه این فدراسیون گفت: در این راه ادامه دارد و نتایج خوبی کسب می کند. در این زمینه منتظر تصویب قانون اساسی هستیم تا بعد از آن انتخابات برگزار شود.

پولادگر در خصوص پاسخ به سوال مربوط به فدراسیون تکواندو افزود: با آخرین روند کاری آشنا نیستم اما از معاونت حقوقی درخواست شده است اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم و امیدواریم به نتیجه برسیم. این هفته «هدف ما حمایت و کمک به ورزش است و تلاش وزارت ورزش و فدراسیون ها موفقیت ورزش ایران در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید